- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 februari 2011 om 00:24
Beste porsche fanaten,
Een aantal maanden geleden wist ik jullie te vertellen op zoek te zijn naar een goede porsche boxster. Wel nu een 5-tal maanden later heeft mijn zoektocht zijn nut bewezen en heb ik een boxster op het oog die volkomen aan mijn verwachtingen voldoet. Een sinds jaren goed bevriende garagist uit mijn streek doet zijn boxster van de hand om voor zichzelf een 911-turbo aan te kopen. De wagen staat nu nog bij hem in de garage en moet nog een aantal kleine personaliseringen ondergaan. Samen met hem heb ik afgesproken de Boxster op te halen eind april begin mei, maar ik denk van zodra het gure winterweer voorbij is en ik de eerste zonnenstralen zie binnenkomen, er geen houden meer aan zal zijn en ik meteen de wagen zal ophalen platen erop en rijden maar.
PS: Graag zou ik vanaf de maand mei eens meetoeren op een van jullie uitstappen, kan er mij iemand de planning van de uitstappen mededelen.
grtn. Benn
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.