Bijwagen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Bijwagen

• Maker
    Discussie
  • Naast de Porsche 993 ben ik op zoek naar nog andere sportieve wagen, wel liefst iets kleiners.

Blijf uitkijken naar sc of 2.7s maar de prijzen die ze momenteel vragen wil ik niet geven.

Ben nu aan het twijfelen tussen Clio Williams of R5 Turbo. Iemand ervaringen mee?
    Voorkeur gaat naar R5 aangezien die al oldtimer kan ingeschreven worden.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • [quote=”Rsporsche13″ post=224802]Ben nu aan het twijfelen tussen Clio Williams of R5 Turbo. Iemand ervaringen mee?[/quote]

Geen ervaring ermee maar ik zou voor de Williams gaan! Helaas wel moeilijk te vinden…

Als het Frans moet zijn:
      Waarom geen 205 GTI? Of een 309 GTI? Zelfde als de 205 maar een iets beter rijgedrag door de langere wielbasis.

In de Duitse hoek vindt je dan weer de BMW’s met hun soepele 6-in-lijn motoren.
      E30, E21, E28,… Prachtige wagens en met hun RWD échte rijderswagens, ongeacht hun leeftijd.
      Uiteraard Mercedes, de 190 2.3 16v bijvoorbeeld. Maar is al niet echt klein meer te noemen, of goedkoop… 🙄
      Porsche is ons merk dus een 924 is zeker een optie! “Goedkoop”, licht, sportief,… Allemaal synoniemen voor toch wel een leuke sportwagen met een tijdloos ontwerp. Gaan voor de S. 😉 Het vele koppel uit de 2.5 zorgt voor heerlijk relaxed rijden wanneer het moet en scheuren wanneer het kan. 😈

Uit Italië heb je Fiat, Alfa,… Allemaal mooi Pininfariniaans speelgoed.
      Maar die wagens laat je best gewoon roesten waar ze staan. :mrgreen:

0

Je mag me altijd de info bezorgen over de 944s die je weet staan.

Ga morgen naar een 924 turbo zien.

0

944 voor 7K moet lukken.
          Naar welk type kijk je dan.
          Een type 1 ga je voor 7K een gaaf exemplaar hebben.
          Wil je echter iets richting een 944S of S2 dan gaat het een pak moeilijker worden.
          Maar ik weet nog wel een amerikaanse 944S staan die in dat budget past.

Voor 7K ga je een zeer nette 924S kunnen vinden.
          Paar weken terug zo eentje gekocht maar afgelopen weekend weeral op 924 turbo jacht geweest…
          In cannes is er iemand voor me goed aan het uitkijken die zou een 924 turbo weten staan in het oranje :drink:
          Lastige ziekte die 931’s

0

Moet niet direct Renault zijn, maar mijn budget is +- 7.000,00, eventueel iets minder.
            924 zou moeten lukken maar zou dan S willen. 944 is misschien te weinig budget?

0

I loooooooooooooooooooove Mini Cooper S !

0

wat denk je hiervan, ziet er in ieder geval goed uit. Ooit maar eentje in het echt gezien. Kwaliteit… dat weet ik niet.

http://www.kapaza.be/nl/renault/sport-spider-81610466.htm

of toch maar naar de boxsters of de transaxles kijken :respekt:

0
                Wim

Zijn beide leuke Franse auto’s en Timo heeft een Clio Williams gehad.
                  Was rap machientje. :coolness:

Zoek je persé een oldtimer, anders is een Mini Coopers S ook leuk, vooral met de fase 2 tuning.
                  Dan zit je rond de 200PK. :engeltje:

Was van mijn vrouwtje, maar ik reed daar ook zeer graag mee.
                  Heeft Timo jammer genoeg per total gereden. 😳

0

Mag het ook een Porsche transaxle zijn?
                    924, 944?
                    Toch leuker op een kerstfeest om te zeggen dat je 2 Porsches hebt?
                    Maar dat Frans speelgoed dat je noemt is zeker amusant gerief.

0

944 turbo of 968
                      waarbij er tussen de 944 zeker ook oldtimers zitten

0
                    9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.