Binnenverlichting 964 gaat niet meer automatisch uit ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Binnenverlichting 964 gaat niet meer automatisch uit ?

• Maker
    Discussie
  • Net mijn auto gewassen, blijkt nu dat de binnenverlichting niet meer uitgaat bij sluiten van de deuren, ook tijdens het rijden blijft deze branden. Als ik de auto parkeer, en afsluit gaat het alarm af na verloop van tijd. Wie kan mij helpen wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn ? Bedankt alvast

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Leuk, interessant, ik zal es goed gaan kijken!

0

het kofferlampje is bij Mart defect ofwel ontbreekt het. op positie nr3 op de tekening hoort het te zitten

0

Mart, bij de 964 cabrio MY 1992 is er nochtans verlichting onder de kofferklep.

Een contact staat op de sluiting van de kofferklep en staaflampje bevind zich links voorin onder de kofferklep.

0

de latere modellen zoals 964turbo uit 1994 hebben het wel al KLIK

0

Ik denk zelf dat dat systeem bij de 964 cabrio anders werkt dan bij de 993 (is toch al een moderne wagen zo’n 993 hahaha)… cq geen sensor in het slot aanwezig is die stroom verbruikt als de wagen uit staat met de kofferklep op een kiertje (ook geen lampje in de kofferklep)… er gaat niks branden dan toch … (de motor klep heeft wel een sensor met lampje, evenals het dashboard kastje).

0

ja Mart, volgens mijn gaat bij het openen van de kofferklep de kofferverlichting branden en tegelijk ook de interieurverlichting in de auto.
                (zo is het althans bij een 993)

0

Toch even checken, dus de 964 heeft een sensor in het slot van de kofferdeksel, die stroom verbruikt als de koffer deksel niet volledig gesloten is????????????????????

Dat vroeg ik me al even af?

0
                  Wim

Wat een kwaliteit hè dat het zichzelf repareert. 😉

0

Is opgelost ! Denk idd dat wat water in het deurslot de boosdoener was… Thanks

0

ofwel is het contactje in het slot van de kofferklep de boosdoener …

0

Dacht al dat het zoiets ging zijn 🙁
                          Wachten tot het uitgedroogd is zeker of uitblazen kan wellicht ook 😀
                          Zal zichzelf oplossen vermoed ik ?

0

Water in de deurschakelaar gelopen. Alarm zal dan ook afgaan omdat systeem denkt dat deur open is.

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.