Blower

• Maker
    Discussie
  • Beste medeforummers.
    Kan iemand mij zeggen hoe je de goede/correcte werking van de warme-lucht blower van een 911 van 1981 kan testen ❓

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Ik moet dus naar een contact op de hendels zoeken, niet ❓

En wat met het DEFROST ON OFF plastic doosje ❓

Wim

Er zijn 3.0 waar het wel en niet inzit, en dat vind ik ook raar.
        Maar je blower zal toch op een of andere manier geactiveerd moeten worden door de hendels, want als je warme lucht vraagt zorgt deze blower op de motor dat je warme lucht als het ware geforceerd naar voor geblazen word.

Dank u voor de info maar…. er zit geen knop/thermostaat. Enkel een plastic minidoosje met DEFROST ON en OF erop ( onder de tapijten gevonden ).
          A posteriori valt het mij op dat die knop er bijna nooit meer in zit. Althans niet in de wagens waar ik mee ben gaan rijden.
          Ik dacht dat dit een uitrusting van de latere modellen was.
          Kan dit probleem opgelost worden en waarvoor dienen de hendels tussen de zetels dan.
          In oudere berichten word regelmatig naar interessante manual links verwezen, doch deze zijn meestal niet meer actief.
          Heeft iemand nog actieve links? ( Renntech heb ik al ).
          De groeten.

Wim

😳 dat is weer een geheel complex systeem.
            Dus daar kun je het best het (stroom) schema van de verwarming bijhebben,en dan gaan meten.

Als hij op de knop tussen de stoelen niet reageert is dit de enige optie.
            En ik zou beginnen bij de potmeter in de unit.

F

Bij de mijne (van 1988) met de bedieningsknop (soort thermostaat ?) tussen de zetels.

De blower werkt.
                Hoe te bedienen?

Bedankt zal ik uitproberen :salut:
                  In de veronderstelling dat de blower werkt, hoe word deze dan geactiveerd in de wagen ❓

Wim

Gewoon rechtstreeks op + en – aansluiten.
                    Dit met batterij lader of losse accu.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.