- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 mei 2015 om 13:10
Beste liefhebbers,
Dan toch een voorstelling van mezelf, op vriendelijk aanraden van de moderator :-).
Reeds van in mijn kindertijd fan van Porsche, als klein ventje naast mijn vader in de auto, alle andere wagens gadeslaan. Nog steeds het virus te pakken, op mijn 48j.
Eigenlijk grappig dat mijn zoon hetzelfde doet, maar wss niet verwonderlijk. Mijn petrolhead carrière begon op 16j, met een eerste brommer, vele motoren volgden, van enduro over trial naar race en custom. Even blijven hangen bij Harley, maar na een bijna ongeval van mijn vrouw, alle motorfietsen verkocht. Een 2 wieler moet wel nog in mijn garage staan, vandaar dus nu nog een Vespa GTS 300.
Ik ben een beetje vergroeid met het merk BMW, ondertussen reeds ongeveer 25j klant.
Momenteel bezit ik een E46 M3 en als daily een F10 535i. Ik ben een echte petrolhead, ik heb nog nooit met een diesel gereden.
De M3 kocht ik in een niet zo goede staat (was de bedoeling, ik heb graag een project) maar ondertussen is zowat alles vernieuwd wat mogelijk was. Een onderneming van ongeveer 2jaar. Handig aan de wagen is dat je een achterbank hebt, dus de kinderen kunnen occasioneel mee in de M.
Lid geworden van het forum vooral omdat ik veel wil leren over het merk, de wagen, modellen, tekortkomingen, problemen die je beter kan vermijden, eigenlijk alles wat ik maar kan lezen over Porsche interesseert me. Een Porsche komt er zeker, maar er zijn nog enkele bruggen waar ik over moet, zoals het imago, de praktische kant, van mijn M3 kunnen afstappen, enz…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.