Boccaccio

Home Forum Zeverhoekje Boccaccio

• Maker
    Discussie
  • Wie , onder de 35 plussers , heeft de Boccaccio te destelbergen[size=75:8ajoa0t7](de enige echte)[/size] niet gekend!?Deze fameuze dancing uit de jaren 80-90 heeft vele bezoekers gekend , waaronder den deze hier ook!!
    Ik heb hier onder het surfen een link gevonden met een ode aan de tempel van weleer , waaronder ook 4 te downlowden mixen van alle klassiekers van de Bocca . Meer dan vier uur luisterplezier.
    Mijn voorkeur gaat naar Part I want deze stamt uit de beginjaren en doet me nog altijd kippevel bezorgen………waar is den tijd?!

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs … caccio.htm

Enjoy. 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • [quote=”stefx911″:1zzzlung]MP3 voor in de auto, kost bijna niks meer…

Pick-up met pitch heb je wel nodig om de muzik te spelen zoals vroeger…[/quote]
      Heb onlangs nog in de mediamarkt staan kijken naar P-u met pitch en waren toch betaalbaar vond ik .

En het idee van deze muziek te “scharen” vind ik geen slecht idee………. wie nog??

MP3 voor in de auto, kost bijna niks meer…

Pick-up met pitch heb je wel nodig om de muzik te spelen zoals vroeger…

Denk maar aan “Brothers” van DAF, deze maxi (45t/m) werd dan om 33 +8 gedraaid. Idem voor “Flesh” van A Split second…, Severed heads…

klinkt als een goed idee… (dedju, ik zal mij op den duur toch nog eens een MP3-speler moeten aanschaffen… 😆 )

ook ik heb nog een hele hoop platen en maxisingels van uit die periode liggen…evenals de ‘officiële Boccaccio megamix’ (dubbele maxisingle) die ze ooit uitgebracht hebben… die ook bij mij helaas stof liggen te vangen op de zolder, omdat er momenteel geen draaitafel meer aangesloten is op mijn stereo… 😥 Jammer, zo goeie muziek… maar je vindt bijna geen draaitafels meer… en als je er vindt zijn het vaak van die peperdure uitvoeringen voor DJ’s… wat ook weer niet nodig is…

Heb daar ondertussen al wel een heel deel van op MP3

Misschien een ideetje voor de echte liefhebbers om te sharen ?

doe maar, klinkt als muziek in de oren… 😉

Carlos Peron, Vicious Pink, Wally Badaru, Section 25, Au Pairs, Max Berlin, Art of Noise, Severed heads, Logic, The Unknown Cases, Coutain, Kissing the pink…. en zo kunnen we nog wel even doorgaan 😉

jezus… Boccaccio… ook bij deze 36-jarige gaan er heel wat herinneringen opflikkeren als ik aan die tijd terugdenk… 😆 Heb de beginperiode meegemaakt, met naar mijn (sentimentele?) mening nog steeds prachtige muziek, die nooit begint te vervelen… Waar is de tijd van Brilliant van Boytronic, Flesh van A Split Second en ga zo maar door … aaaarrrggghhh… 😉

om grote bestanden door te mailen maak gebruik van http://www.yousendit.com (gratis tot 100MB per file)

Ik laat me niet graag in een kastje duwen.
                      Ik hou van zeer veel muziekgenres , afhankelijk van mijn gemoedstoestand.
                      Dat kan van zwaar klassiek tot Grunge en Hard Rock gaan

[quote=”cristof”:1ze2cth2]MOTORHEAD EN IRON MAIDEN 😈 😈 [/quote]

Hadden ook soms hun mooie momenten 😉

LANG LEVE MOTORHEAD EN IRON MAIDEN PURE METAL 😈 😈

Hou ook veel van Rock hoor Carrera4S.

Ga nog regelmatig naar optredens.

Mijn muziek collectie gaat dan ook van Hard rock tot klassiek…
                            De eerste house en de voorlopers daarvan blijven wel een speciale plaats in mijn hart behouden vermits ik het ontstaan ervan van op de eerste rij heb meegemaakt

techno niet…maar wel house!!!! 8)

…’k ga ongeveer 2x per maand richting Versuz…tegenwoordig toch zowat het beste van ‘t moment om uit te gaan hoor…de house-muziek is er kei en kei goed 😀

…merci Rufie!!!! 😉

Al was de Boccaccio dichtbij, ik ben er nooit geweest ! Ik was en ben meer de rockliefhebber optredens enz

Zitten hier dan enkel technokikkers ? 😉

1 : klikken op link dowload part X
                                  2 : Vul die drie letters in bijv. MZL
                                  3 : in gratis kolom verschijnt wacht 45 seconden
                                  4 dan daar op klikken : free download
                                  5 et c’est parti…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.