Boccaccio

Home Forum Zeverhoekje Boccaccio

• Maker
    Discussie

• Bjorn
    Deelnemer

Wie , onder de 35 plussers , heeft de Boccaccio te destelbergen[size=75:8ajoa0t7](de enige echte)[/size] niet gekend!?Deze fameuze dancing uit de jaren 80-90 heeft vele bezoekers gekend , waaronder den deze hier ook!!
      Ik heb hier onder het surfen een link gevonden met een ode aan de tempel van weleer , waaronder ook 4 te downlowden mixen van alle klassiekers van de Bocca . Meer dan vier uur luisterplezier.
      Mijn voorkeur gaat naar Part I want deze stamt uit de beginjaren en doet me nog altijd kippevel bezorgen………waar is den tijd?!

http://www.djfrancois.nl/Closed%20clubs … caccio.htm

Enjoy. 8)

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
      • Rufie => natuurlijk zalig idee!!!

Dus je kan zonder lid zijn toch alles downloaden? Ik dacht dat je enkel 60s gratis kon downloaden… welke download moet ik dan kiezen? Kan iemand me de stappen uitleggen? thnx!

Ik heb er 3 direct na elkaar gedownload.
          Alleen 4de lukt me nu niet, ik moet wachten.

Een idee voor een forumuitje ? Allen naar de Temple om ons nog eens jong te voelen 😀 ?

Eerst allen een hapje eten in Sint-Martens-Latem en dan in kolonne naar de Temple. Lijkt me leuk.

Heb ze alle 4 op een dag gedownload.

je moet tussen de downloads wel even wachten…

[quote=”911-lover”:3b30g9ko]Ook van hieruit dank voor het linkje.
              Helaas kan ik maar 1 item downloade en dan zit ik aan de limiet[/quote]

Helaas kan je maar één item per dag downloaden ofwel moet je een prenium klant zijn.
              @ Mich ik kan het proberen via e-mail maar het is ongeveer 60mb , dit is denk ik teveel

ik geraak ni door het downloaden…iemand die het eventueel per mail es kan doorsturen? ‘k zal via pm m’n adres dan doorgeven

Awel Dave, als we op pensioen zijn spreken we eens af!

Ik zou ze eens allemaal moeten digitaliseren.
                  Maar dat kost weer heel veel tijd…

Ik ken da Stef, ik heb zo ook nog een tienduizend maxi’s en lp’s in mijne kelder steken, om van de singletjes nog maar te zwijgen, maar geloof me het is de moeite niet om ze te verkopen, je krijgt je uurloon nog niet betaald om ze weg te brengen, ook al zitten er zeldzame dingen tussen… die opkopers geven nu eens niks…

en ooit als mn pensioengerechtigde leeftijd behaald heb haal ik mijn Thorens pickup nog eens uit zn flightcase en beluister ik al die platen opnieuw 😀

Van die muziek en de voorlopers daarvan (AB muziek) heb ik nog zeer veel op vinyl (5 a 600 platen)
                      Zitten veel zeldzame maxi singles en Lp’s tussen.
                      Soms denk ik er aan om ze te verkopen maar krijg het uiteindelijk niet over mijn hart…
                      Stom want ze staan daar maar hé

Die muziek is gewoon ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIG !!!!

Destijds nooit geraakt, maar nu kom ik daar af en toe nog wel eens.

Het schijnt dat die retro-parties nog wel goed zijn.

thnx man…super!!! 😀

Ook van hieruit dank voor het linkje.
                              Helaas kan ik maar 1 item downloade en dan zit ik aan de limiet

Ook nooit geraakt.

Wel de voorlopers veel bezocht: AB in Antwerpen en daarvoor nog de Vogue.
                                In den AB draaide “Dikke Ronny” toen, een echte fenomeen voor zij die hem kennen. Man lag aan de basis van de New Beat!

En later uiteraard La Rocca, maar dan wel enkel op zondag!

Bedankt voor de link!

helaas -tot mijn spijt- nooit geraakt

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.