Bompa Lawijt zijn 981 is Sold

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Bompa Lawijt zijn 981 is Sold

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden ,

Helaas laat ik jullie weten dat mijne zo geliefde 981 verkocht is , zodus niet meer bellen of PM sturen . :bounce:
    Kan je vertellen dat er een traantje weggepinkt is toen de deal rond was want hij ging weg alleen om mijn gezondheidsprobleem want het was toch zo een mooi Porsche om mee te rijden en te genieten .

De compensatie is dat wij in blijde verwachting kunnen zijn van een nieuw speeltje in Carmine – Red waar wij hopelijk nog lang plezier zullen aan beleven zonder al die rugklachten bij in en uitstappen . :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
    • [quote=”Harley G” post=242388]… maar ik denk dat je op het vlak van rijbeleving, inclusief pijnvrij in en uitstappen, er een stap op vooruit zal gaan![/quote]

Pijn is niet leuk (voor de normalen onder ons toch) maar rijbeleving, daar versta ik dan toch iets anders onder. Een zware auto (SUV) ten opzichte van een lichte (sportwagen of roadster) is ongunstig voor wat ik onder rijbeleving versta…

Ga vlug iets eten, Sensa, want je begint te bazelen door de honger denk ik… :popcorn:

Allez de Boxster van Walter weg … Er zijn van die momenten die je nooit vergeet … 14 mei 2015 9.30h in de ochtend. Ik ga, met de 997 pas gewassen en opgeblonken van het kan niet meer, Boxsterwalter en een paar andere toffe forummers ophalen in Riva Del Garda.

We gaan beginnen aan onze toer in de buurt van het Gardameer. Op moment van het geplande vertrek stopt er een bus met dames aan het hotel. Ha, ik was al een paar dagen vrijgezel en dacht van de aandacht te gaan genieten…niet waar. Walter start de Boxster en zijn Porsche wordt omsingeld door de dames die allemaal staan te geniet van het geluid en (en dit weet ik zeker) van de vibraties.

Ik sta geparkeerd achter de Walter en ook ik start de motor van de 997… geen kat kijkt naar mij om, zelfs niet de lelijkste, zelfs niet diegene die op de 3de rij staat en niks kan zien maar alleen de trillingen voelde… alle aandacht ging naar die Boxster en bijgevolg naar diegene achter het stuur van die Porsche “… a man with a car with benefits….”

Veel geluk met de Macan en leg wat handdoekjes op de achterbank, want als die hetzelfde effect gaat hebben als de Boxster kan je maar beter voorbereid zijn :first: :first: :first: (volgens mij is dat de echte reden van wisselen van Porsche :mrgreen: )

Ik ben niet zo goed op de hoogte, maar had je alleen pijn bij het in en uitstappen of ook bij de ritten.
            Zonde dat je moest overschakelen, maar toch proficiat met de nieuwe bolide.

[quote=”Harley G” post=242372]Tja, ik was kandidaat maar het heeft niet mogen zijn…….
              Ik zal mij nu ook vanaf heden toeleggen op de Dacia Duster Club ipv van Porsche…..
              Walter, ik wil u geen schuldgevoel aanpraten maar het is wel uw schuld… :coolness:[/quote]

Another one bites the dust … of was het Another one drives the Duster…. :mrgreen:

Hoe het ook moge weze je gaat wat Italiaans moet leren om lid te worden van hun forum :
              http://daciadusterclub.forumfree.it/

… bestaat echt … en na een donatie krijgen de leden geen “button” maar “poetshulp”

duster.jpg

@Walter: Perfecte keuze Walter. Zo zou ik hem ook nemen denk ik ! Lekker sportief ! En ik zie jullie daar helemaal in zitten, gaat perfect passen !

Moest het gemis van cabrio rijden te groot worden, wil ik altijd het dak van de Macan afzagen :mrgreen: :mrgreen:
                  knappe bolide zo een Macan GTS :up:

Kan ik alleen maar beamen! Heb er mogen achter rijden en het geluid is :music: en optrekken ging ook sneller als mijne Boxster….
                    Je gaat dan wel het cabrio rijden moeten missen maar ik denk dat je op het vlak van rijbeleving, inclusief pijnvrij in en uitstappen, er een stap op vooruit zal gaan!

proficiat met de GTS!
                      carmine red was ook mijn eerste keuze maar als Daily heb ik toch voor all black gekozen voor mijne Macan GTS.
                      Ik heb ondertussen 20k op de teller en ik moet zeggen: SUPER, beste daily ever. En de sound! :up: ongelooflijk. Dus Bompa Lawijt zal Bompa Lawijt blijven! :respekt:

Tja, ik was kandidaat maar het heeft niet mogen zijn…….
                        Ik zal mij nu ook vanaf heden toeleggen op de Dacia Duster Club ipv van Porsche…..
                        Walter, ik wil u geen schuldgevoel aanpraten maar het is wel uw schuld… :coolness:

Walter, het zal toch minder pijn doen om de Boxster te laten gaan als je weet dat een kennis er mee rijdt… Het verwondert me totaal niet dat je veel vraag had want de auto is net zo goed als een nagelnieuwe!

:applaus: :applaus: :applaus: ferme vervanger alleszins :popcorn: :popcorn: :popcorn:

eens ze overstag gaan dan gaat het blijkbaar heel vlotjes :up:
                              ga je nu een tijdje zonder zitten en/of hoe snel wordt de TYP95B GTS geleverd?
                              welgemeende deelneming en dikke proficiat aan beide eigenaars.

walter proficiat
                                super mooie auto de nieuwe macan en de snelheid & geluid blijft met deze machine !!!
                                :drink:

Eerst den deze
                                  k23193974.jpg
                                  waarna deze dan volgt

blijesmileys.gif
                                  geniet met volle teugen!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.