bose sound systeem

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne bose sound systeem

• Maker
    Discussie
  • kan imand mij helpen
    is het nog mogelijk om die in te bouwen in mijn cayenne
    wat kost da
    zou ik dat ergens kunnen laten doen van een afbraak

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • burmester moet je hebben 😀 bose vind ik maar matig geluid

[quote=”porsche” post=67935]
        Een van de opties die ik heb genomen toen ik mijn Cayenne nieuw kocht was het “Bose Audio System met Woofer Pack” , dit was een meerprijs van 4350 euro. Het Woofer Pack komt daar waar normaal je reserve wiel zit. Je hebt in totaal ook 18 luidsprekers en tweeters zitten, die je een fenomenaal geluid bezorgen met surround en onbeperkte afstelmogelijkheden. Heb je een Ipod of Iphone dan kan je deze ook gebruiken.

[/quote]

Om even dit topic vanonder het stof te halen : in mijn 955 zit ook een Bose Sound System (met subwoofer op plaats van reservewiel), maar ik heb niet de indruk dat ik ergens een iPod of Iphone kan aansluiten.

De PCM is een 2.1 geloof ik, dus misschien kan/kon dit niet ? Ik heb ondertussen een zgn Dension besteld om de mogelijkheid te hebben om een iPhone/iPod aan te sluiten & tevens BlueTooth functionaliteit te hebben. Mocht ik dit alsnog niet nodig hebben kan ik t natuurlijk terugsturen 😉

Ik heb het in mijn daily en het klinkt echt schitterend

Het originele bose sound systeem laten inbouwen nadien is eventueel mogelijk bij Porsche maar zal je een hoop geld kosten.

Een van de opties die ik heb genomen toen ik mijn Cayenne nieuw kocht was het “Bose Audio System met Woofer Pack” , dit was een meerprijs van 4350 euro. Het Woofer Pack komt daar waar normaal je reserve wiel zit. Je hebt in totaal ook 18 luidsprekers en tweeters zitten, die je een fenomenaal geluid bezorgen met surround en onbeperkte afstelmogelijkheden. Heb je een Ipod of Iphone dan kan je deze ook gebruiken.

Vermits ik thuis ook een Bose Systeem heb als muziekinstallatie heb ik bijkomend een streaming bluetooth module met harde schijf laten plaatsen zodat ik mijn keuze van muziek uit de bibliotheek kan overbrengen naar mijn wagen binnen een afstand van 30 m en vise versa.

Dit laatste is in Duitsland gebeurd omdat de dealers hier in België dat systeem blijkbaar niet kennen en dus ook niet aanbieden.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.