boxster

• Maker
    Discussie

• johan
    Deelnemer

dag alle ik heb een porsche boxster 1999 2.5 met 26000 km in duistland
      gehaalt maar er zit een sportuitlaat op die ge stil of hard zet mag dat voor de autokeurring

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Anoniem

Hi Mark,

The intake is $379.00 plus shipping, and includes everything you need to install it. We would need to know what year your boxster is, and the engine size. The instructions will walk you right through the install. Have you thought about flashing your ECU to a performance file? It is ideal to couple the intake with the flash, since you have the exhaust. You are going to increase your air intake, and with the muffler, you are getting it out of the engine faster, now the only thing to do is to optimize what the engine can do with the extra air, and that is where the ECU flash comes in. It would involve pulling the ECU and sending it to us, and we can flash it in about a half hour and send it back to you. ECU flash runs 800 for a 2.5/2.7 and 1000 for a 3.2. If you are interested in doing this, just let me know.

Karl

Imagine Auto

Heb ik aangekregen vanuit de states. Is speciaal ontwikkeld voor de boxster. Beduidend goedkoper dan hier. Het “flashen” alias chippen laat ik hier doen bij Heinz, gebeurt volledig op de testbank dan. Is ie perfect afgesteld.

ik heb net zo’n uitlaat gestoken is idd een porsche Tequipement, dus geen probleem op de keuring.
          als knopje het begeefd is het meestal een leiding die stuk is ofzo.
          Ik heb zelf aangesloten en normaal hangt het ook af van de snelheid maar deze draad heb ik ni aangesloten dus knop is voor on/off bij mij
          Geluid is idd bangelijk!

Anoniem

normaal springt die over vanaf een 5000 toeren maar kan idd dat die is blijven steken. Niet teveel ruchtbaarheid aan geven op de TC en idd zgg dat dit origineel porsche is. Is idd een Tecequipment acc. uit de kataloog.

Heb al wel meer gehoord dat dit knopje het begeven heeft…

Heb ook zo’n uitlaat erop; het is een origineel Porsche accessoire dus ze moeten er niet over zagen; hebben ze bij mij ook niet gedaan 😆
                Bij mij werkt het knopje weliswaar niet meer; maakt nu altijd een bangelijk geluid 😛
                Ze noemen dit bij Porsche een “klappenauspuff”; omdat hij bediend wordt dmv. kleppen die de bypass open of dicht kunnen zetten.

hoe werkt da , met een volumeknop ?

Op “Stil” zetten en rover zwijgen. Als ze vragen of de uitlaat origineel is gewoon “JA” zeggen.

Succes en welkom op het forum!

WB

kwist niet dat dat ook op een boxster ging…….ik heb vernomen dat zolang de Co-uitstoot niet te hoog is het volume van de uitlaat niet zo’n rol speelt (hoewel ik hem precies toch op de lage stand zou zetten).
                      En misschien ook even kijken of er een Tuv-attest bij de uitlaat geleverd is, want als het een standaard boxster is, dan kan dit als tuning beschouwd worden……
                      Ik zou dat geluid van uw boxster anders wel eens willen horen!
                      Ik stuur je een pm!

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.