Boxster 718 besteld : eindelijk een nieuwe Porsche…

Home Forum Porscheforum mededelingen Boxster 718 besteld : eindelijk een nieuwe Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Na een occasie Boxster, een Carrera4 en een Cayenne diesel, nu met veel goesting een nieuwe Boxster besteld. Na een proefrit van 2 uur, ik kreeg de wagen zomaar mee bij Carrera Motors in Latem, ben ik echt wel fan. De klank is speciaal, en met de Sport knop ook wel leuk zonder sportuitlaat. De acceleratie is ronduit spectaculair en heel direct. Natuurlijk met PDK bak genomen ( met het salon in een pakket voor slechts 1.000 €), PDSL lichtjes en om mezelf plezier te doen, een GT sportstuur in zwart alcantara, net als de standaard zetels trouwens. Nu nog 3 maand wachten natuurlijk. Ik ga ook wel eens informeren bij Carnewal of ze ook die uitlaat kunnen modifiëren zoals mijn Carrera destijds. Op naar het goede weer.
    De reden om eens te investeren in een nieuwe is ook het feit dat ik de eerste drie jaar geen onderhoud, banden, remmen enz zal hebben en een waarborg van 2 jaar. Ze hebben naast de salon korting ook nog extra korting gegeven, en natuurlijk stel je een nieuwe volledig zelf naar je goesting samen. Foto’s volgen in mei !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Toch maar even vooraf een dagje testen want kiezen is verliezen.

[quote=”Rufie” post=262581]Proficiat !
        Zelf ook al zitten denken om de 968 en 996 te verkopen en een 718 in de plaats te kopen.
        Om dezelfde redenen eigenlijk…[/quote]

Testrijden en indien ie bevalt, kopen die handel !
        Carefree driving met garantie en geen jaarlijkse fiscale uppercut 🙂

Proficiat met je aankoop !! Ga je nog veel plezier aan hebben

Ferme kleur, toevallig met het rode dak genomen of in grijs?

kleur is uiteindelijk agaat grijs geworden, ik vind het wel tof en tijdloos. In mijn avatar staat hij nu, want een foto toevoegen lukt me precies niet. Bij Carnewal zal ik nog een tijdje moeten wachten want nog geen oplossing, we zien wel.

Proficiat !
                Zelf ook al zitten denken om de 968 en 996 te verkopen en een 718 in de plaats te kopen.
                Om dezelfde redenen eigenlijk…

Proficiat met de nieuwe Porsche geniet ervan. :driver:

Congratz, nieuwe Boxster heel mooi, ook benieuwd naar kleur.
                    Klopt dat nieuw toch een hele tijd gemoedsrust geeft. Nu aftellen en dan :driver: :driver:

XXX

Top, proficiat met de aankoop :up:

Proficiat met de Boxster 718 :up: :up: :up:

Proficiat met de aankoop,je zal het je niet beklagen.Zou toch eens nadenken om alsnog de sportuitlaatoptie er aan toe te voegen,maakte toch een een verschil,Bccars kan het weten :music:
                          Bij mijn weten heeft Carnewal nog geen modificatie voor de 718
                          Welk kleurtje heb je gekozen?

Proficiat met de nieuwe wagen . Zijn er geen foto’s van de configurator ?

Veldie,
                              Nog heeeel veeeel mooie km’s toegewenst.
                              Prachtige voiture.

Mijn Cayman is 4,5 jaar en ik doe 15000/jaar, nu 66000. Behalve banden enkel elk jaar een gewoon onderhoud gehad (een groot op 60k). Nog steeds dezelfde remblokken. Ik rem weinig!

Voor de rest enkel het mysterieuze geval met de verdwenen airco gas (er was géén lek) maar dat tel ik niet mee.

Uit wanhoop hebben we dan maar een oude 968 gekocht, dan heb ik tenminste geregeld wat te laten fixen… :engeltje:

bedankt allen !
                                  natuurlijk zal ik onderhoud hebben na 2 jaar, ik doe ong 10.000 km per jaar. Maar ik wou maar zeggen : nieuw is toch piece of mind. Met mijn Carrera had ik regelmatig toch onvoorziene kosten bovenop onderhoud, remmen en banden zoals condensoren, generator enz.
                                  Als ik dat allemaal optel was dat toch niet te verwaarlozen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.