Boxster 718 besteld : eindelijk een nieuwe Porsche…

Home Forum Porscheforum mededelingen Boxster 718 besteld : eindelijk een nieuwe Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Na een occasie Boxster, een Carrera4 en een Cayenne diesel, nu met veel goesting een nieuwe Boxster besteld. Na een proefrit van 2 uur, ik kreeg de wagen zomaar mee bij Carrera Motors in Latem, ben ik echt wel fan. De klank is speciaal, en met de Sport knop ook wel leuk zonder sportuitlaat. De acceleratie is ronduit spectaculair en heel direct. Natuurlijk met PDK bak genomen ( met het salon in een pakket voor slechts 1.000 €), PDSL lichtjes en om mezelf plezier te doen, een GT sportstuur in zwart alcantara, net als de standaard zetels trouwens. Nu nog 3 maand wachten natuurlijk. Ik ga ook wel eens informeren bij Carnewal of ze ook die uitlaat kunnen modifiëren zoals mijn Carrera destijds. Op naar het goede weer.
    De reden om eens te investeren in een nieuwe is ook het feit dat ik de eerste drie jaar geen onderhoud, banden, remmen enz zal hebben en een waarborg van 2 jaar. Ze hebben naast de salon korting ook nog extra korting gegeven, en natuurlijk stel je een nieuwe volledig zelf naar je goesting samen. Foto’s volgen in mei !

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • Proficiat.

Zelf ben ik niet zeker dat ik nog PDK zou nemen. Werkt perfect, maar maar de koppeling in mijn 968 is ook boterzacht dus ik zou er niet mee zitten altijd met een manuele te rijden. Een PDK zou ik om fiscale redenen kiezen wegens minder C02 en daarom zit die soms een lagere categorie dan de manuele.

En één keer per jaar check-up met een oliewissel, al heb je nog zo weinig kilometers, mag wel.

Proficiat met je aankoop! :applaus:
        Zit de prijs van het onderhoud de eerste 3 jaar er inbegrepen misschien? Want 3 jaar met dezelfde olie rijden… :wtf:

[hide]Proficiat. flat four turbo is niet te onderschatten. Als de Rollie naast me staat en start, dan trillen mijn ruiten van de donderende roffel. Als ik vervolgens mijn elfje start, dan denk ik dat dat een electrische is en moet ik naar de tellers zien om te verifieren of hij bolt of niet.[/hide]

Veel geluk met je aankoop.
            Proficiat.

proficiat met de aankoop :up:

Proficiat!
                De eerste 3 jaar geen onderhoud? 😯

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.