- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 februari 2018 om 21:52
Na een occasie Boxster, een Carrera4 en een Cayenne diesel, nu met veel goesting een nieuwe Boxster besteld. Na een proefrit van 2 uur, ik kreeg de wagen zomaar mee bij Carrera Motors in Latem, ben ik echt wel fan. De klank is speciaal, en met de Sport knop ook wel leuk zonder sportuitlaat. De acceleratie is ronduit spectaculair en heel direct. Natuurlijk met PDK bak genomen ( met het salon in een pakket voor slechts 1.000 €), PDSL lichtjes en om mezelf plezier te doen, een GT sportstuur in zwart alcantara, net als de standaard zetels trouwens. Nu nog 3 maand wachten natuurlijk. Ik ga ook wel eens informeren bij Carnewal of ze ook die uitlaat kunnen modifiëren zoals mijn Carrera destijds. Op naar het goede weer.
De reden om eens te investeren in een nieuwe is ook het feit dat ik de eerste drie jaar geen onderhoud, banden, remmen enz zal hebben en een waarborg van 2 jaar. Ze hebben naast de salon korting ook nog extra korting gegeven, en natuurlijk stel je een nieuwe volledig zelf naar je goesting samen. Foto’s volgen in mei !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.