Boxster 718 uit 991.2 in

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Boxster 718 uit 991.2 in

• Maker
    Discussie
  • Na 3 jaar Cayman 987, 3 jaar Boxster 718 en de mini-enquete hier een tijdje geleden waaruit bleek dat ik de oudste “:aanschaf 1e Porsche” was, begon het toch te kriebelen richting 911 mede ingegeven door: stel niet uit wat je vandaag kan doen…
    Zoektocht vastgezet op een 991.2 base 2 met schuifdak ,liefst panodak en voila, gekocht,vlak voor begin corona-crisis.
    GT zilvergrijs,zwart panodak,zwarte carrera S 20″ velgen,zwart leder interieur,PDK,sportuitlaat,zetelverwarming etc
    Pas gisteren een echte trip kunnen doen onder het mom: we bezoeken eens een museum, dus richting War Museum in Bastogne en terug natuurlijk,NIET via de snelweg…

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • O ja, wat leuk, je hebt de stoute schoenen nog es aangetrokken, veel plezier!!

En het weekend is maar halfweg! Men neme een nachtemmer, plaatst deze leeg naast de gevulde frigobox in de neus en achteraan laadt men een opgerold matje om op te slapen en GO!

WC-papier niet vergeten! :engeltje:

“ne vette bak” 😀 :applaus:

Top, veel plezier ermee !!! :respect2: :up:

Sjieke dinges, Roland.
              En , is het verschil met de boxter groot (qua rijplezier) ?

overschot aan gelijk en gefeliciteerd !

Knap

Hier sluit ik mij bij aan, Proficiat met de nieuwe aanwinst Rollie !!! :up: :driver:

Proficiat met de nieuwe aanwinst Rollie !!!

Super! Leve de bochtjes.. 😀

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.