Boxster effe verwend met nieuwe all-in-one Kenwood

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Boxster effe verwend met nieuwe all-in-one Kenwood

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Mooi resultaat! Beter geluid nu of zowat hetzelfde?

@Patrick >> Kapaza (persoon had hem gewonnen met een wedstrijd, vraagprijs was 475€, gezakt naar 375€, en aangekocht voor 320€.

Nokia versterker verwijderd en speakers direct aangesloten op de Kenwood. Zonder 2Din kit uitgevoerd, zelf aanpassingen uitgevoerd aan de bestaande opening. Opbergvakje erbij (wat ik vroeger niet had).
        Trim parts en opbervakje aangekocht bij FG Porsche (10€).
        Wel in totaal een 8uur aan gewerkt en gevloekt.

Knap gedaan Fabian!

Waar heb je de Kenwood op de kop getikt?

Wim

Mooi gedaan :up:

Rest van mijn tekst terug moeten wissen want had het op een ander merk. 😳

mooie install!
              De kabels mooi gefatsoeneerd…..mooi

Aansluitingen gefatsoeneerd.

IMG_0548.jpg

Kenwood uiteindelijk kunnen plaatsen en DONE!

IMG_0549.jpg

IMG_0551.jpg

IMG_0553.jpg

PB

De versterker zou ik niet meer gebruiken, je radio heeft een betere aan boord. 😉

Om de airco helemaal onder te verplaatsen heb je deze nodig: 996.552.339.00

ik heb in mijn daily een DNX zitten en die is er al 2 keer uit gegaan omdat de bluetooth module niet naar behoren werkte. Nu terug van dat…
                      Hopelijk wat meer geluk. Voor de rest vond ik het wel een goed toestel!!!!

dub. post verwijderd

Demonteren radio en airco

IMG_0538.jpg

Was al een beetje te voorspellen, geklungel in aansluitingen autoradio vorige eigenaar of garagist.

IMG_0540.jpg

Start opzoekingswerk kleurcodes Nokia versterker (standaard Porsche uitvoering in kofferruimte vooraan),
                          eventueel verwijderen indien niet nodig. Kwaliteit van de nieuwe Kenwood zal waarschijnlijk wel beter zijn en levert ook in totaal 200W.

[quote=”TheFab” post=197795]… Straks eens zien wat ik nog extra nodig heb. Iemand ervaring met het verplaatsen van de airco unit (van boven naar beneden).
                            2-din kit nodig? (iemand er eentje liggen voor een 986)[/quote]

voor het naar beneden verhuizen heb je verloopstukjes nodig, het raamwerk onderaan is niet mooi rechthoekig zoals hoger in het dashbord

XXX

Sorry, geen ervaring in de montage, maar fotokes van de ombouw lijken me wel leuk, ik wacht er ongeduldig op 🙂

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.