Boxster S 987 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Boxster S 987 te koop

• Maker
    Discussie

• Ive

Met veel twijfel en tegenstrijdige gevoelens zet ik mijn Porsche Boxster S 987 dan toch te koop.
      Wordt momenteel alleen hier aangeboden voor een liefhebber.
      Reden is dat ik het beu ben dat ons zoontje nooit mee kan op een uitstap en daarom de overstap wil maken naar een 997 (maar dan wel coupé waarschijnlijk).
      Tweestrijd omdat ik weet dat hij technisch perfect in orde is en een ruil in een 997 weer een sprong in het onbekende is.
      Enkel licht deukje net voor rechterachterwiel door tegen betonblok te zitten. Heb prijs laten maken bij carrosserie en zou ongeveer 600€ kosten. Ik heb het nog niet laten herstellen wat ook aan de vraagprijs te zien is.

Bouwjaar: 27/03/2006
      Motor: 3.2 206Kw
      112000 Km
      Momenteel gekeurd tot december 2017
      Onderhoudsboekje ingevuld tot 90715 Km, bij aankoop heb ik onderhoud laten doen door bevriend VAG-mechanieker

Opties:
      -19″ velgen
      -zwart leder interieur, elektrisch regelbare en verwarmde zetels
      -navigatiesysteem
      -automatische airco
      -manuele 6-bak
      -Xenon koplampen
      -net nog nieuwe batterij met twee jaar waarborg
      -3cm verlaagd met Eibach veren, originele veren zijn bij de wagen
      -Carnewall uitlaat

Vraagprijs: 19900 (bespreekbaar)

IMG_0174.JPG

IMG_0173.JPG

IMG_0175.JPG

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Mooie wagen, succes met de verkoop.
        Ik heb mijn Boxster om dezelfde reden dan jou weggedaan, eveneens met pijn in het hart. Maar eens je in je nieuwe kar zal zitten, gaat dat gevoel weg, geloof me.

XXX

Succes Ive maar je zal dat cabrio gevoel gaan missen vrees ik :happydance:

Knappe kar…succes met de verkoop

mooie wagen hoor, spijtig dat je m wegdoet, maar een 997 rijd ook super hoor :up: :up: succes met de verkoop en de zoektocht.. :salut:

Succes met de verkoop! Ik zou toch voor een 997 cabrio gaan als ik jou was. Zo’n “donkere” coupé gaat tegenvallen, vrees ik :coolness:

Scherpe prijs ook!

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.