Boxster Spyder

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
      Zou deze ook hier komen ?
      De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 221)
      • [quote=”youyou” post=209940]Wij hebben het geluk gehad achter eentje te rijden aan het gardameer en ik moet zeggen het is een lust voor het oog en voor het oor. Het is trouwens iemand van het forum die ermee rijdt :music: 😎 :hail:[/quote]

Al met de nieuwe????

[quote=”youyou” post=209940]Wij hebben het geluk gehad achter eentje te rijden aan het gardameer en ik moet zeggen het is een lust voor het oog en voor het oor. Het is trouwens iemand van het forum die ermee rijdt :music: 😎 :hail:[/quote]

Al met de nieuwe????

die ééndagsgast voor de rit naar Tremosine was een witte 987 spyder zoals deze. hier staat ie in een zeldzame kleur “azuur blauw non metallic”.

die ééndagsgast voor de rit naar Tremosine was een witte 987 spyder zoals deze. hier staat ie in een zeldzame kleur “azuur blauw non metallic”.

Wij hebben het geluk gehad achter eentje te rijden aan het gardameer en ik moet zeggen het is een lust voor het oog en voor het oor. Het is trouwens iemand van het forum die ermee rijdt :music: 😎 :hail:

Wij hebben het geluk gehad achter eentje te rijden aan het gardameer en ik moet zeggen het is een lust voor het oog en voor het oor. Het is trouwens iemand van het forum die ermee rijdt :music: 😎 :hail:

eerste onafhankelijke testdrive:

eerste onafhankelijke testdrive:

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]
                        Me too

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]
                          Me too

[quote=”PDS” post=209183][quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:[/quote]

Zal dit overlaten aan de persoon die hem besteld heeft :popcorn: :popcorn: :popcorn:

[quote=”PDS” post=209183][quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:[/quote]

Zal dit overlaten aan de persoon die hem besteld heeft :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Sonderlackierung met een originele kleur van een ander Porsche model of de exklusiv afdeling doet ook “color by sample”

Sonderlackierung met een originele kleur van een ander Porsche model of de exklusiv afdeling doet ook “color by sample”

Prachtige configuratie DP!

Maar die kleuren staan niet in de configurator? :think:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.