Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 221)
    • Prachtige configuratie DP!

Maar die kleuren staan niet in de configurator? :think:

zo’n specialleke MOET gewoon in een bijzondere kleur. ik zou eens niet voor wit of zwart kiezen maar COPPAFLORIO BLAU of GLETSCHERBLAU … en er dan nog de 20inch velgen onder van de 50th anniversary 911 edition.

zo’n specialleke MOET gewoon in een bijzondere kleur. ik zou eens niet voor wit of zwart kiezen maar COPPAFLORIO BLAU of GLETSCHERBLAU … en er dan nog de 20inch velgen onder van de 50th anniversary 911 edition.

Better yet… Post pics 😉

Better yet… Post pics 😉

PDS

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:

PDS

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:

981.1 boxster spyder preview

https://youtu.be/NvEIAuNyqlo

Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!!

981 spyder

Wim

Regen en lekken is voor een cabrio of targa niet vreemd voor Porsche, hadden ze al last van op het moment hij uit kwam. 💡

Stond in de allereerste test al vermeld van de cabrio in 1983. 🙁

zou er wel echt regen in komen, da gaat toch goed afsluiten zeker, een wagen van deze klasse??

trouwens, is deze niet gemaakt om hard te rijden!!! 😀

Ach ik denk dat er bij normale regenval niet veel binnenkomt als je maar hard genoeg rijdt 🙂

kan je direct op je PV zetten ook als je een boete thuis krijgt

Meneer, ik moest zo hard rijden anders werd mijn vrouw haar haar nat 🙂

rjf

Ideale auto als je in een deftig klimaat woont (Spanje / Florida).

Hier is het weer gewoon veel te wisselvallig om er optimaal van te kunnen genieten… 😕

een fun car hoeft toch geen dakje… ik zou er niet mee rijden door de modder 😉

heeft iemand ergens een gedetailleerde test van deze wagen??

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.