Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 221)
    • Prachtige configuratie DP!

Maar die kleuren staan niet in de configurator? :think:

0

zo’n specialleke MOET gewoon in een bijzondere kleur. ik zou eens niet voor wit of zwart kiezen maar COPPAFLORIO BLAU of GLETSCHERBLAU … en er dan nog de 20inch velgen onder van de 50th anniversary 911 edition.

0

zo’n specialleke MOET gewoon in een bijzondere kleur. ik zou eens niet voor wit of zwart kiezen maar COPPAFLORIO BLAU of GLETSCHERBLAU … en er dan nog de 20inch velgen onder van de 50th anniversary 911 edition.

0

Better yet… Post pics 😉

0

Better yet… Post pics 😉

0
              PDS

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:

0
                PDS

[quote=”luc993cabrio” post=208552]Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!![/quote]

Vertel … :engeltje:

0

981.1 boxster spyder preview

https://youtu.be/NvEIAuNyqlo

0

Ken toevallig iemand die er één besteld heeft, zit ook op dit forum!!!

0

981 spyder

0
                        Wim

Regen en lekken is voor een cabrio of targa niet vreemd voor Porsche, hadden ze al last van op het moment hij uit kwam. 💡

Stond in de allereerste test al vermeld van de cabrio in 1983. 🙁

0

zou er wel echt regen in komen, da gaat toch goed afsluiten zeker, een wagen van deze klasse??

trouwens, is deze niet gemaakt om hard te rijden!!! 😀

0

Ach ik denk dat er bij normale regenval niet veel binnenkomt als je maar hard genoeg rijdt 🙂

kan je direct op je PV zetten ook als je een boete thuis krijgt

Meneer, ik moest zo hard rijden anders werd mijn vrouw haar haar nat 🙂

0
                              rjf

Ideale auto als je in een deftig klimaat woont (Spanje / Florida).

Hier is het weer gewoon veel te wisselvallig om er optimaal van te kunnen genieten… 😕

0

een fun car hoeft toch geen dakje… ik zou er niet mee rijden door de modder 😉

heeft iemand ergens een gedetailleerde test van deze wagen??

0
                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.