Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Boxster Spyder
- Dit onderwerp bevat 221 reacties, 46 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Knap! En tof dat de wagen uiteindelijk toch nog M030 heeft, het vinden van spindels en remklauwen zal er bijvoorbeeld niet makkelijker op worden de komende jaren.
Origineel slechts 1 optie namelijk 337
Dus 100% pure CS: geen OD / geen airco / geen elektrische ruiten / zelfs geen CV / geen achterbank / … in feite niks dus.
TTZ de gele lichtgewicht Recaro kuipjes (in nieuw toestand!), CS stuur zitter er wel op hé en dus ook de gereduceerde kabelboom (zeer zeldzaam)Maar dit is echt een van de eerste CS-jes.
Mogelijks komt optie code 337 van het feit dat ze deze wagen geproduceerd hadden voordat ze wisten naar waar ie uiteindelijk werd uitgeleverd.
Mogelijks dus perswagen geweest of beter fotowagen want er staat geen M030/220.
Mogelijks was was het gewoon eentje welke moest voldoen aan de 80kg gewichtsbesparing.
Ik moet alle documentatie nog eens goed bekijken.Wel is het zo dat ie een van de weinige CS-jes is welke nog in 1992 in Duitsland ingeschreven geweest zijn.
Nu dus hopen dat ze de oldtimer leeftijd pas aanpassen tegen 01/01/2018, dan kan ik hem nog op O-plaat hangen. :first:
OPM: ik was al lang aan het uitkijken naar een 1992, maar er zijn er in Duitsland slechts 47 (of 49, ben het ff kwijt) ingeschreven geweest en het moest dan nog eens een gele zijn…ni evidentSoit, ergens onderweg heeft de wagen wel de M030 upgrade (incl. LSD & remmen) gekregen
Maw 100% origineel is ie niet, maar mij hoor je niet klagen hoor :up:PS: wel gegarandeerd ongeval & circuit vrij; staat proper in (grotendeels?) eerste lak maar heeft wel wat gebruikssporen.
Maw in tegenstelling tot mijn vorige gele CS welke nog origineel concours stond; kan je met den deze buitenkomen en rijden zoals ie bedoeld is zonder uw schuldig te voelen. :driver: :driver:Tot zover deze topic vervuiling :engeltje:
interesse om je gele collectie verder uit te breiden met een heel betaalbaar exemplaar
Oef, ik dacht al dat het een roze zou geweest zijn! :popcorn:
Congratulations!De mijne is trouwens ook Speed Yellow, wist je dat? Toch als ik mijne zonnebril op heb… :ass:
:popcorn: :popcorn: :popcorn: en precies weer iets verwachtende :driver: :driver: :driver:
Amaai zeg, toffe garage, en ook nog mooi gevuld , congrats man :up: :up:
Daarvan valt m’n bakkes tegen de grond!
:up: Congratz met de nieuwste :applaus:
Hahaha das een goeie.
Geef mij de gele maar alleen het geluid ervan al bij hoge toeren :first:
T’ is wel stillekes aan tijd om kleur te bekennen nu er twee in je garage staan
diene NUVe is echt wel vet :first:
al gaat men voorliefde toch nog uit naar je MW ’72 en je nieuw zwart speeltje :lekker:
heb altijd horen zeggen: when you go black… 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.