Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 221)
    • Gisteren kwam er hier een rode voorbijgereden toen ik de 944 aan het kuisen was. Heb er helaas maar een glimp van gezien maar zag er toch ook niet mis uit… :up:

:sleep: :sleep: :sleep:

981spyder.jpg

Idd
          Boring color
          Veu ne Spyder dan toch

Heb vanmiddag een “Agate Grau” 981 Spyder gezien op de Brusselse ring. Viel eerlijk gezegd wat tegen. Ik vind het nog steeds een mooie kleur voor de gewone Boxster maar bij de Spyder komt het niet “sporty” genoeg over.
            Soms mag het net dat ietsje meer zijn, nietwaar!? :salut:

Echt fantastisch! :respekt: :happydance:

Jezus jij bent echt niet te doen……… :happy: :happy:

LMGTFY

@DeePee:

Euhm, pardon ?!
                    Ik vind dat dus FANTASTISCH. Alleen moeten die remklauwen stante pede zwart en de velgen ook zwart. Dan is ie mannelijk ! Is fuchsia “pepto pink” de officiele PTS benaming ?

to the extreme …

spyder.jpg

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=226542299&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink#

Voor diegene welke nog ne gele Spyder zoekt
                        Is wel racing

Volgens mij ook de duurste van het net

Over kleuren en smaken

En misschien rijdt hier wel een grietje mee :engeltje:

dat paint to sample niet altijd een meerwaarde heeft, bewijst de eigenaar van deze GT3 in fuchsia “pepto pink”

peptopink.jpg

Was een van de ultra (?) zeldzame dealer pre-geconfigureerde PTS bestellingen
                              Zeer toevallig bij terecht gekomen op de website bij een Nederlandse OPC 🙄

Gezien de CO2 stond ie duurder als de ( toen verwachte ) gen 2 991, BPM loopt in Nederland serieus op naargelang de extra grammetjes blijkbaar

Was nog ff moeilijk om hem toegewezen te krijgen als Belg, maar eens ik een dik voorschot gestort had en een papier getekend had waarbij ik op mijn communie zieltje :engeltje: beloofde de wagen niet binnen X termijn en Y kms te verkopen, was alles rond.

Configuratie kon (in beperkte mate) nog aangepast worden, elke wijziging moest blijbaar ergens in Duitsland goedgekeurd worden met risico op PTS te verliezen….dus wel spannend :wtf:

Uiteindelijk toch 95% volgens mijn goesting :up:

Ps: 10k + is minder dan het gemiddelde aanbod op autoscout etc…deze staan eerder op 30k + volgens mij…

S2

Mij werd overal verteld dat je geen Spyder meer kon bestellen, enkel een aankopen die op voorhand geconfigureerd was door bvb. een dealer. (aan een leuke meerprijs 🙁 Laatste aanbod was MSRP +10K Euro, korting in omgekeerde zin 🙂 )

Heb jij de jouwe nog zelf kunnen configureren, of heb je per toeval eentje ontdekt die helemaal geconfigureerd was zoals jij hem wou?

Productie pas week 14
                                  Dan naar de dealer
                                  Dan Xpel erop
                                  Zal pas week 16-17 worden hoor

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.