Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 221)
    • Funny :applaus: :applaus:
      Vuilzak grijs :respekt:

0

Funny :applaus: :applaus:
        Vuilzak grijs :respekt:

0

:up:

0

:up:

0

Yes Mark !
              Sonderfarbe ,de zelfde kleur (grijs en striping witgoud) als de 997Gt3 Rs Mk2 .De enigste in dit kleur .

0

Yes Mark !
                Sonderfarbe ,de zelfde kleur (grijs en striping witgoud) als de 997Gt3 Rs Mk2 .De enigste in dit kleur .

0

Van harte met je Spyder! Ferme knaller!

@funny
                  nwe aanwinst? Knappe kleur!

0

Van harte met je Spyder! Ferme knaller!

@funny
                    nwe aanwinst? Knappe kleur!

0

aanbieden WTL via FORUM , inderdaad dit was ook een mogelijkheid maar naar aanleiding van beperkte oplage van de SPYDER

zijnde 2 a 3 stuks per officiële dealers moest ik de keuze snel maken en werd me een correcte koper aangeboden .

sorry Porsche liefhebbers .

0

aanbieden WTL via FORUM , inderdaad dit was ook een mogelijkheid maar naar aanleiding van beperkte oplage van de SPYDER

zijnde 2 a 3 stuks per officiële dealers moest ik de keuze snel maken en werd me een correcte koper aangeboden .

sorry Porsche liefhebbers .

0

‘n dikke proficiat ! MAAR de WTL heeft plaatsgemaakt 😯

ps: algemeen zou ik het als Porsche-liefhebber kunnen apprecieren mochten de leden van het Porsche-forum de auto’s eerst hier adverteren. Zou weten wij (kandidaat kopers) dat wij ze van een echte liefhebber kopen en die wagens tip top onderhouden zijn geweest.

0

‘n dikke proficiat ! MAAR de WTL heeft plaatsgemaakt 😯

ps: algemeen zou ik het als Porsche-liefhebber kunnen apprecieren mochten de leden van het Porsche-forum de auto’s eerst hier adverteren. Zou weten wij (kandidaat kopers) dat wij ze van een echte liefhebber kopen en die wagens tip top onderhouden zijn geweest.

0

Wie zou da nu kopen :first: :first: :first:

0

Wie zou da nu kopen :first: :first: :first:

0

Ja, zo iets.
                                  Tof modelleke. Echt iets voor een liefhebber zoals :censored:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.