Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 221)
    • Funny :applaus: :applaus:
      Vuilzak grijs :respekt:

Funny :applaus: :applaus:
        Vuilzak grijs :respekt:

:up:

:up:

Yes Mark !
              Sonderfarbe ,de zelfde kleur (grijs en striping witgoud) als de 997Gt3 Rs Mk2 .De enigste in dit kleur .

Yes Mark !
                Sonderfarbe ,de zelfde kleur (grijs en striping witgoud) als de 997Gt3 Rs Mk2 .De enigste in dit kleur .

Van harte met je Spyder! Ferme knaller!

@funny
                  nwe aanwinst? Knappe kleur!

Van harte met je Spyder! Ferme knaller!

@funny
                    nwe aanwinst? Knappe kleur!

aanbieden WTL via FORUM , inderdaad dit was ook een mogelijkheid maar naar aanleiding van beperkte oplage van de SPYDER

zijnde 2 a 3 stuks per officiële dealers moest ik de keuze snel maken en werd me een correcte koper aangeboden .

sorry Porsche liefhebbers .

aanbieden WTL via FORUM , inderdaad dit was ook een mogelijkheid maar naar aanleiding van beperkte oplage van de SPYDER

zijnde 2 a 3 stuks per officiële dealers moest ik de keuze snel maken en werd me een correcte koper aangeboden .

sorry Porsche liefhebbers .

‘n dikke proficiat ! MAAR de WTL heeft plaatsgemaakt 😯

ps: algemeen zou ik het als Porsche-liefhebber kunnen apprecieren mochten de leden van het Porsche-forum de auto’s eerst hier adverteren. Zou weten wij (kandidaat kopers) dat wij ze van een echte liefhebber kopen en die wagens tip top onderhouden zijn geweest.

‘n dikke proficiat ! MAAR de WTL heeft plaatsgemaakt 😯

ps: algemeen zou ik het als Porsche-liefhebber kunnen apprecieren mochten de leden van het Porsche-forum de auto’s eerst hier adverteren. Zou weten wij (kandidaat kopers) dat wij ze van een echte liefhebber kopen en die wagens tip top onderhouden zijn geweest.

Wie zou da nu kopen :first: :first: :first:

Wie zou da nu kopen :first: :first: :first:

Ja, zo iets.
                                  Tof modelleke. Echt iets voor een liefhebber zoals :censored:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.