boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
  • Anoniem

voila, de eerste pics zijn er, nog veel werk maar in die richting gaat het zijn.

met dank aan de Luc voor de fotos (en het werk)

Ik doe mijn beste hé mannen 😉

Anoniem

jij niet alleen 🙂 )

IDD Mark,

Heb hem ook al zien staan bij de Luc.
            Die turbo lichten.. HEEL mooi
            Ben benieuwd om het eindresultaat te zien…

Anoniem

sommige hier hebben de boxster al in afgebroken toestand gezien. Zelf met het autosalon nog geen tijd gehad maar één van de zal ik er wel geraken.
              Het is een projectje van lange adem en het zal nog wel wat duren tegen dat ie klaar is maar als ie klaar is zullen er niet zoveel rondrijden als de mijne. (hoop ik toch). Na het exterieur nog het interieur. Maar eerst het ene en dan het andere hé

Mooi ❗

Anoniem

ik heb de velgen eens gezien met het hart gepolierd/gechromeerd met van die gouden bouten….was wel af vond ik….

S2

[quote=”mark986″:4lsfu75o]Klikken voor het fotootje

[/quote]

Nu ga ik efkes vloeken, maar ik vind die eerste spoiler helemaal zo gek nog niet. Best wel mooi. Maar daarom verschillen smaken ook 🙂
                    (De tweede vind ik dan weer niets 🙁 )

Nope !! 🙂
                      Sorry hoor, maar hier geldt het gezegde : Less is more. Althans, in mijn opinie, en die is evenveel waard als jij ervoor betaald hebt : niets dus ! 🙂
                      Extra spoilers op Porsche’s zijn fout, IMO
                      BTW ik hoop ook dat die prijsaanvraag voor 4 gechromeerde velgen niets te maken heeft met jouw Boxster project ?? 😯

Ik zou het toch zonder proberen te doen hoor Marc.

Zoals hier al eerder gezegd: hou het breed en plat, zonder handvaten…

Anoniem

Dag Bertje

alles goe?
                          Die spoiler achteraan zal er dus ni opkomen!!!!!

Deze misschien beter? subtiel hé. Vervangt het origneel achtervleugeltje.

ik vind die spoiler er ook over mark… lijkt wel een handvat om em aan de kapstok te hangen…
                            De rest is wel dik in orde…

Hoi Mark,
                              fijn je project hier te kunnen volgen!
                              Het zit er al vet uit… maar dieje spoiler vanachter… laat dat maar.
                              Hou em strak, plat en breed!!!!

groeten
                              Bert Verlinden 😉

Anoniem

wie reed er nu weeral achter mij toen we naar de BBQ reden? Die hebben het geluid goed kunnen horen. Binnenin is het niet te maar ook niet te zacht. Nu nog een leuk aanzuiggeluidje (van de inlaat)

WB

Ben je nog steeds tevreden over de sound van je uitlaat? Is het het geld waard? En merk je het verschil zowel bij lage als hoge toertallen en ook IN de wagen?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.