boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
    • Woooow : fout !!! 😯
      IMO is een auto het mooist met een stel flinke velgen eronder en een paar cm. verlaagd , de rest is erover vind ik.

Anoniem

Klikken voor het fotootje

[size=59:28yxuozb]-Edit by other Mod-[/size] 😉

Anoniem

och ja, volharden in de boosheid hé. Had de stukken toch al liggen. Moet er nog een paar bij halen waaronder de sideskirts en de achterbumper. Die laatste kan wel een probje geven betreffende de leveringstermijn, maar dat zal ik nog wel zien dan.

Dan de achter kant, de aero II spoiler van porsche zelf of niet????

@Luc, zet die fotokes maar ineens in den topic hier, kunnen we megenieten hé

@Marc
            , goede beslissing denk ik Marc, je hebt er nu al zoveel ingestoken…

Daar mag je op rekenen Mark

Anoniem

voila, gisteren de boxster bij luc gaan binnenbrengen, ook nog een paar onderdeeltjes…..
                Luc zal me wel op de hoogte houden en af en toe eens een fotooke doorsturen. Zo vooral als ie uiteen ligt enzo 🙂 )

ik zou zwart carbon nemen…

Anoniem

Rome is ni op één dag gebouwd hé;-)
                    First things first….

Een 968CS of zo 😆 😆 😆

ik zou ne straffere motor nemen 🙂

Ik zou carbon nemen

Anoniem

Kogel door de kerk. Boxster blijft. Maar ook weer niet. Deze winter gaat luc haar onder handen nemen. Nu weet ik al welke achterbumper maar niet of ik de diffusor in zwart carbon ga nemen of eerder geelig carbon/kevlar????
                            Wat zijn de meningen hierover?

Dit zouden de luchtinlaten worden. weer hetzelfde carbon of carbon/kevlar. Hier in carbon/kevlar. Zo zou de achterdifusor dan ook zijn. Rekeing houdend met mijn kleur hé

[quote=”Number1″:3pofsuq3]aha!
                              das nieuw voor mij? sneller dan snel?
                              zijn mijn pk’s gevonden? 😉 [/quote]

Ja er zijn er een paar terug gekomen 😉 en ik heb er dan ook enkele bijgestoken 😆 Je moet dan ook eens wat meer je telefoon opnemen en dan weet je de stand van zaken 8)

aha!
                                das nieuw voor mij? sneller dan snel?
                                zijn mijn pk’s gevonden? 😉

[quote=”mark986″:3vk2rz34]luchtfilterke zie ik ook nog wel zitten

http://www.evoms.com/p%20boxster%20induction%20tuning.htm
                                  of is die carbon airbox beter?????
                                  Number1, is die van u al geïnstalleerd daveke?[/quote]

Ja den dave zijn wagen is sneller dan snel en er zit idd een carbon airbox in van het merk BMC 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.