boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
  • Anoniem

luchtfilterke zie ik ook nog wel zitten

http://www.evoms.com/p%20boxster%20induction%20tuning.htm
      of is die carbon airbox beter?????
      Number1, is die van u al geïnstalleerd daveke?

Anoniem

idem dito, ge moet maar meemaken dat ge aan het rijden zijt en dat er ineens een wiel voorbijgereden komt….vooral dat he uw eigen wiel is 😕

ondertussen ben ik er terug mee op de baan 😀
        is een zaligheid om mee te rijden, laag genoeg maar ni te laag….
        binnenkort es nieuwe fotos trekken se

Als, dan breng ik ze en haalik ze.
          Ik schroef niks aan mijn velgjes.
          Aan mijn banden/velgen , remmen en ophanging doe ik niks aan.
          Dat is het enigste contact dat ik heb met de weg en naar mijn rijstijl vind ik dat zééér belangrijk 😉

Deze winter Mark dan doe ik mij verwarming branden en dan heb ik het ook lekker warm. 😆

Anoniem

wacht dan maar tot deze winter 😈

[quote=”mark986″:fuzrjia4]ik weet u nogal es bezig te houden hé 😉 ) [/quote]

Als ge het maar weet 😈

Anoniem

ik weet u nogal es bezig te houden hé 😉 )

[quote=”911-lover”:2izngv90][quote=”RSR”:2izngv90]Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen: [/quote]

idd is dat de vraag ❓

Ik wil het hart muizegrijs antraciet. Ik denk dat dat het beste uitkomt en moest de wagen ooit weggaan zonder de velgen kan ik ze zo op eender welke ander P leggen.
                    De gouden schroefjes kan ik zelf leveren of laten vergulden (24 karaats)
                    En het bed is al hoogglans gepolierd[/quote]

Koen ga je de velgen zelf demonteren en monteren en de dichtingen vervangen ? Bij het monteren moet je die schroefjes wel op koppel trekken hé 😆 . En bij de Mark zijn het er geen 36 maar wel 35 😉 dus ik heb er 140 op koppel kunnen trekken en dan wel in kruis hé 😥 .

Anoniem

35 per velg

[quote=”mark986″:2rt2iv09]mmmmm, die vijzekes wil ik ook nog wel 🙂 ) [/quote]

Ik zal in de wek eens aanmijn verchromer en vergulder vragen wat dat grapje zou kosten 😉
                        Hoeveel schroefjes heb je?

Anoniem

mmmmm, die vijzekes wil ik ook nog wel 🙂 )

[quote=”RSR”:2it2sdxb]Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen: [/quote]

idd is dat de vraag ❓

Ik wil het hart muizegrijs antraciet. Ik denk dat dat het beste uitkomt en moest de wagen ooit weggaan zonder de velgen kan ik ze zo op eender welke ander P leggen.
                            De gouden schroefjes kan ik zelf leveren of laten vergulden (24 karaats)
                            En het bed is al hoogglans gepolierd

Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen:

Anoniem

ik heb dat laten doen. Je kan het best eens aan Luc vragen. Die is mijn babyke onder handen aan het nemen.

Heb je dat zelf gedaan met die velgen?
                                  Wat kost zoiets?
                                  Ik ben daar ook over aan het nadenken en dan eventueel met vergulde schroeven 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.