boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
  • Anoniem

luchtfilterke zie ik ook nog wel zitten

http://www.evoms.com/p%20boxster%20induction%20tuning.htm
      of is die carbon airbox beter?????
      Number1, is die van u al geïnstalleerd daveke?

0
      Anoniem

idem dito, ge moet maar meemaken dat ge aan het rijden zijt en dat er ineens een wiel voorbijgereden komt….vooral dat he uw eigen wiel is 😕

ondertussen ben ik er terug mee op de baan 😀
        is een zaligheid om mee te rijden, laag genoeg maar ni te laag….
        binnenkort es nieuwe fotos trekken se

0

Als, dan breng ik ze en haalik ze.
          Ik schroef niks aan mijn velgjes.
          Aan mijn banden/velgen , remmen en ophanging doe ik niks aan.
          Dat is het enigste contact dat ik heb met de weg en naar mijn rijstijl vind ik dat zééér belangrijk 😉

0

Deze winter Mark dan doe ik mij verwarming branden en dan heb ik het ook lekker warm. 😆

0
            Anoniem

wacht dan maar tot deze winter 😈

0

[quote=”mark986″:fuzrjia4]ik weet u nogal es bezig te houden hé 😉 ) [/quote]

Als ge het maar weet 😈

0
                Anoniem

ik weet u nogal es bezig te houden hé 😉 )

0

[quote=”911-lover”:2izngv90][quote=”RSR”:2izngv90]Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen: [/quote]

idd is dat de vraag ❓

Ik wil het hart muizegrijs antraciet. Ik denk dat dat het beste uitkomt en moest de wagen ooit weggaan zonder de velgen kan ik ze zo op eender welke ander P leggen.
                    De gouden schroefjes kan ik zelf leveren of laten vergulden (24 karaats)
                    En het bed is al hoogglans gepolierd[/quote]

Koen ga je de velgen zelf demonteren en monteren en de dichtingen vervangen ? Bij het monteren moet je die schroefjes wel op koppel trekken hé 😆 . En bij de Mark zijn het er geen 36 maar wel 35 😉 dus ik heb er 140 op koppel kunnen trekken en dan wel in kruis hé 😥 .

0
                    Anoniem

35 per velg

0

[quote=”mark986″:2rt2iv09]mmmmm, die vijzekes wil ik ook nog wel 🙂 ) [/quote]

Ik zal in de wek eens aanmijn verchromer en vergulder vragen wat dat grapje zou kosten 😉
                        Hoeveel schroefjes heb je?

0
                        Anoniem

mmmmm, die vijzekes wil ik ook nog wel 🙂 )

0

[quote=”RSR”:2it2sdxb]Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen: [/quote]

idd is dat de vraag ❓

Ik wil het hart muizegrijs antraciet. Ik denk dat dat het beste uitkomt en moest de wagen ooit weggaan zonder de velgen kan ik ze zo op eender welke ander P leggen.
                            De gouden schroefjes kan ik zelf leveren of laten vergulden (24 karaats)
                            En het bed is al hoogglans gepolierd

0

Ja koen ‘wa kost da ?’ dat is de vraag hé. :mrgreen:

0
                              Anoniem

ik heb dat laten doen. Je kan het best eens aan Luc vragen. Die is mijn babyke onder handen aan het nemen.

0

Heb je dat zelf gedaan met die velgen?
                                  Wat kost zoiets?
                                  Ik ben daar ook over aan het nadenken en dan eventueel met vergulde schroeven 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.