boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
  • Anoniem

Het stuur gemonteerd

De velgskes uiteen, spuiten en terug ineen 🙂 )

0

Als hij af is kom je maar eens voorbij 😉
        Het is lang geleden dat ik je nog gezien heb 8)

0
        Anoniem

Gisteren is ze door de techn. keuring geraakt…. chance dat ik ni zelf ben moeten gaan of we hadden een paar keuringstations minder gehad 👿 😈 😈

Nu terug verlagen zodat ie terug mooi staat zoals ervoor en dan terug laten uitlijnen.

Ondertussen staat het sportstuur erin. Ik had ook nog leder handgrepen gekocht (weeral via ebay…17€ 8) ), die staan er ook in. De 97 look is er nu wel volledig uit 🙂 ) .
          Gisteren lagen de wieltjes er naast voor demontage en spuiten.

Fotos volgen.

0
          Anoniem

zodra ik er wat mee heb rondgetoerd zal ik het laten weten 🙂 )

0

[quote=”mark986″:396jg2ki]ik ben es benieuwd hoe die gt3 zitje het doen? Ben er alleen nog maar es gaan inzitten maar heb er nog niet mee gereden. Afwachten dus.[/quote]

Ik heb in het verleden zeer goede ervaringen met degelijke kuipen (ondanks mijn slechte rug)dus ik denk dat die je meer dan positief gaan meevallen 😉

0
              Anoniem

ik ben es benieuwd hoe die gt3 zitje het doen? Ben er alleen nog maar es gaan inzitten maar heb er nog niet mee gereden. Afwachten dus.

0

[quote=”mcklusky”:laruufsq]die had ik in mijne c2 turbolook ook staan , en die zitten goed , zelfs op langere ritten…[/quote]

gelukkig want de huidige zetels zijn voor lange afstanden (+/-600km) niet goed voor mijn zwakke rug 😕

0

die had ik in mijne c2 turbolook ook staan , en die zitten goed , zelfs op langere ritten…

0

[quote=”mcklusky”:wc14y7ic]Die tweekleurige koen ?[/quote]

Neen, die waren verkocht.
                      Ik heb nu zwarte éénkleurige stoffen Recaro’s zoals op onderstaande foto.
                      Zo passen ze ook perfect bij de rest van het interieur 😉

0

Die tweekleurige koen ?

0

Propere zeteltjes 😉
                          Ik heb binnenkort ook nieuwe voor in mijn CS
                          Als ik ze heb en ze staan erin zal ik ook efe fotookes posten

0
                          Anoniem

nu het stuur nog se en dan de pedaaltjes en dan nog wa spuiten en dan nog……en dan …… en dan ….. en dan……..zijn we weeral wa verder 🙂 )

0

Ziet er al leuk uit 😉

0
                              Anoniem

0
                                Anoniem

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.