boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
  • Anoniem

Het stuur gemonteerd

De velgskes uiteen, spuiten en terug ineen 🙂 )

Als hij af is kom je maar eens voorbij 😉
        Het is lang geleden dat ik je nog gezien heb 8)

Anoniem

Gisteren is ze door de techn. keuring geraakt…. chance dat ik ni zelf ben moeten gaan of we hadden een paar keuringstations minder gehad 👿 😈 😈

Nu terug verlagen zodat ie terug mooi staat zoals ervoor en dan terug laten uitlijnen.

Ondertussen staat het sportstuur erin. Ik had ook nog leder handgrepen gekocht (weeral via ebay…17€ 8) ), die staan er ook in. De 97 look is er nu wel volledig uit 🙂 ) .
          Gisteren lagen de wieltjes er naast voor demontage en spuiten.

Fotos volgen.

Anoniem

zodra ik er wat mee heb rondgetoerd zal ik het laten weten 🙂 )

[quote=”mark986″:396jg2ki]ik ben es benieuwd hoe die gt3 zitje het doen? Ben er alleen nog maar es gaan inzitten maar heb er nog niet mee gereden. Afwachten dus.[/quote]

Ik heb in het verleden zeer goede ervaringen met degelijke kuipen (ondanks mijn slechte rug)dus ik denk dat die je meer dan positief gaan meevallen 😉

Anoniem

ik ben es benieuwd hoe die gt3 zitje het doen? Ben er alleen nog maar es gaan inzitten maar heb er nog niet mee gereden. Afwachten dus.

[quote=”mcklusky”:laruufsq]die had ik in mijne c2 turbolook ook staan , en die zitten goed , zelfs op langere ritten…[/quote]

gelukkig want de huidige zetels zijn voor lange afstanden (+/-600km) niet goed voor mijn zwakke rug 😕

die had ik in mijne c2 turbolook ook staan , en die zitten goed , zelfs op langere ritten…

[quote=”mcklusky”:wc14y7ic]Die tweekleurige koen ?[/quote]

Neen, die waren verkocht.
                      Ik heb nu zwarte éénkleurige stoffen Recaro’s zoals op onderstaande foto.
                      Zo passen ze ook perfect bij de rest van het interieur 😉

Die tweekleurige koen ?

Propere zeteltjes 😉
                          Ik heb binnenkort ook nieuwe voor in mijn CS
                          Als ik ze heb en ze staan erin zal ik ook efe fotookes posten

Anoniem

nu het stuur nog se en dan de pedaaltjes en dan nog wa spuiten en dan nog……en dan …… en dan ….. en dan……..zijn we weeral wa verder 🙂 )

Ziet er al leuk uit 😉

Anoniem

Anoniem

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.