boxstervrienden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster boxstervrienden

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Ik ben in het bezit van een boxster 986 , met hardtop dak.
      Zopas vond ik op internet een zeintec hardtop caymanlook.
      Het lijkt mij interessant om in de zomer met een cabrio te kunnen rijden en voor de rest van het jaar met een caymanlook.
      Ik vind de cayman namelijk een prachtige wagen.
      Ik voeg een paar foto’s toe van de cayman-hardtop die ik kon kopen.

2015-11-0515.39.51[640x480].jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
      • zo lang ze op tijd hun medicatie nemen valt het (naar mijn normen) best mee :happy:

[quote=”Danny2″ post=228679]hey yellow submarine;
          dank voor je reactie.
          Denk je echt dat liefhebbers zo maar van project wisselen en er nog zo maar eentje bij nemen ??
          Ik denk toch dat dit wel uitzonderingen zijn…
          denk je niet ?
          En vind je niet dat het ook eens fijn kan zijn om met dezelfde types iets te ondernemen ??
          Groetjes ;
          Danny[/quote]

Rare jongens die Porschisten :popcorn: :mrgreen:

In de normale wereld zijn het uitzonderingen. Maar hier? Allemaal een slag van de molen! Welke gek rijdt bijvoorbeeld rond met een gele auto? En nog een Porsche! Daar durft toch niemand mee buitenkomen, behalve types die rijp zijn voor de psychiatrie?

Neen, ik voel me hier prima, tussen de nog vreemdere types lijk ik heel gewoon… :popcorn:

hey yellow submarine;
              dank voor je reactie.
              Denk je echt dat liefhebbers zo maar van project wisselen en er nog zo maar eentje bij nemen ??
              Ik denk toch dat dit wel uitzonderingen zijn…
              denk je niet ?
              En vind je niet dat het ook eens fijn kan zijn om met dezelfde types iets te ondernemen ??
              Groetjes ;
              Danny

Ik denk dat je weinig reactie krijgt omdat weinigen behoefte hebben om aan aparte evenementen deel te nemen. Bovendien zijn er hier die wel eens van wagen durven wisselen. Dit jaar een Boxster, volgend jaar een 911. Of al met een 911 bollen en er een project bijnemen.

En wat mij betreft is het onderscheid tussen 911, boxster en cayman 98% marketing en 2% technisch verschil. Wij als liefhebbers moeten dat spelletje toch niet meespelen?

hey marcolini,
                  Fijn dat ik nog eens een boxsterliefhebber hoor.
                  Gebruik je hem in de winter dan niet, vermits je zegt dat je hem in de garage hebt staan…
                  Heb je er geen hardtopdak op ?
                  Ik heb een cayman-look hardtop gevonden, en ik vind het prachtig staan. .. precies een cayman.
                  Ik stuur een fotootje mee…met cayman-dak.
                  In ieder geval. .. niet zo heeeel lang meer eer we weer cabrio kunnen rijden.
                  Groetjes,
                  Danny

Attachments:
                  • 20151222_163231.jpg

Hoi,

Heb ondertss ook al 2 jaar een Boxster in de garage staan en word er nog steeds even blij van

Fijn weekend!

hey deepee,
                      Die vraag is al wel eens gepasseerd deepee, maar ik zie weinig reactie van boxsters.
                      Daarom lanceerde ik ze nog eens opnieuw.
                      Maar ook nu blijkbaar weinig reactie.
                      Ik probeer het toch maar een beetje aan te wakkeren…
                      groetjes.
                      Danny

die vraag en de antwoorden zijn HIER toch al eens gepasseerd :think:

hallo boxstervrienden,
                          Ik vraag me af of er eigenlijk veel boxstereigenaars actief zijn op het forum…
                          Ik hoor er in ieder geval heel weinig over.
                          Ik stel me voor dat de meeste pennevrienden van het 911-type zijn, wat logisch is.
                          Maar als er boxstervrienden:-)zijn, dan wil ik hen hierbij oproepen om eens van zich te laten horen.
                          Het is misschien interessant om ook eens aan een boxsterevenement deel te nemen.
                          Laat eens wat van je horen…
                          Danny

dag deepee,
                            Ik heb gemailed met de kandidaat-koper van porscheforum.nl, maar hij had net een hardtop gekocht.
                            Die van mij blijft dus nog beschikbaar.
                            Alleszins bedankt voor de tip en gezellige kerst verder.
                            Groetjes,
                            Danny

niet de mijne maar ze ziet er exact hetzelfde uit met uitzondering van het boxsterrood lederen interieur. ook dubbel uitlaatsierstuk en wit/rode achterlichten, …
                              en in de lente gaat ze idd weer terug gewoon topless 😎

Deepee ;
                                Is dat jouw boxster-cayman-look ?
                                Hij ziet er prachtig uit !!
                                Maak je er opnieuw een cabrio van in het voorjaar ? of blijft hij zo ?

[quote=”youyou” post=224881]het is de spoiler die Deepee heeft die ik zoek …[/quote]

komt ook uit het gamma van Zeintec en heet heel toepasselijk “zeinwing”. als je FF gjoechelt dan vind je vast nog extra info.
                                  het grote verschil met de andere aftermarket look alike spoilers is de vaste body onder de bewegende spoiler. zonder deze gemonteerd ontstaat een gapend gat zodra de spoiler de hoogte in gaat.

hey Sensa,
                                    De eerste keer installeren heeft toch wel een beetje voeten in de aarde gehad.
                                    Temeer omdat hij van zilver naar zwart moest worden gespoten.
                                    Alle dingen eraf halen en weer monteren. De beide delen uit elkaar halen en weer monteren.
                                    De aansluitingen van de bedrading van derde achterlicht…
                                    En de aanpassingen bij het erop plaatsen. ( een paar keer eraf en terug erop plaatsen.
                                    Maar het uiteindelijke resultaat bevalt me wel.
                                    Groetjes.
                                    Danny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.