Buitenspiegel los van voet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Buitenspiegel los van voet

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Even een domme vraag. Na enkele weken op stalling, wou ik mijn porsche uithalen, maar de buitenspiegel zit los aan de linkerzijde. hoe kan ik dit terug bevestigen en wat heb ik nodig? een beetje amateuristische vraag, maar het is de eerste keer dat ik dit doe en wil er dit weekend mee op stap.

Attachments:
    • 20170807_195834.jpg
    • 20170807_195847.jpg
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Wim

Mooi zo, nu de rest nog 😉

Beste,

bedankt voor de info. Spiegel zit terug vast aangezien de moer losgekomen is. alles perfect terug kunnen installeren. alvast bedankt voor de mooie uitleg.

dat zal dit weekend dus binnen blijven zijn, of….

ducktape.jpg

Succes met de herstelling…

Jaar of twee geleden exact hetzelfde voorgehad. Schroefdraad in de spiegelbehuizing zotgedraaid :bounce:
            Probleem was dat een nieuwe spiegelschelp (toen ?) nieuw niet te krijgen was (links)
            Op het www een tweedehands gevonden en daarna in kleur gespoten :up:
            De draadjes met mini pinnetjes is inderdaad wel een geklooi , nieuw gekocht .

Wim

Kreeg weer niet meer als 2 foto’s geplaatst. :bounce:

Wim

Eerst spiegel eruit halen, kan land onder met draaiing, of is kliksysteem, moet je zelf even uitvogelen.
                Dan kun je de stekker in de spiegel zien.
                Dan met imbus voet los draaien, dan kun je de voet en draden naar buiten halen.
                Dan zul je de stekker los moeten zien te krijgen om de draadjes via de voet eruit te halen, maar zal als je goede pinnetjes niet hebt knippen worden.
                Dan met grote imbus met sterke veer terug in spiegelsteun via voet draaien en draden weer aansluiten.

Maar ziet eruit alsof het afgebroken is, of schroefdraad in spiegelsteun is zot.

Rechtsboven op foto zie je de drie spiegeldelen liggen, en in spiegelpoot moet de schroefdraad zich vastzetten, en daarbij een zware veer voor spiegel op zijn plaats te houden.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.