Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Bullock
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 7 maanden geleden door Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
15 juni 2013 om 18:55
Iemand die deze kent?
En hoe het kan dat die hier worden aangeboden voor 1/3 van de prijs?
Is een winkel en zijn nieuw ….Graag jullie mening?
-
MakerDiscussie
-
Voor een ander is het ook niet leuk om het bokkie te zijn! :puke:
Meanwhile, gewoon volhangen met ongein en trukendozen … 😉
Gek maken die gasten! 💡
[quote=”bladerunner” post=134332]Mijn Bullock is eigenlijk de Bullock voor mijn vrouw hare Mini.
Past perfect op een oudje.
[/quote]
Is dezelfde als ik hier heb liggen.
Is toch een geprul om die dicht te krijgen vind ik.[quote=”RODONDO” post=134319]Welk slot ook: hoe meer tijd de potentiële autodief verliest, des te beter. Indien te veel verloren tijd, laten ze de wagen staan en nemen ze een ander exemplaar. Heb zelf nog een oude stang liggen voor tussen het stuur en de rempedaal.[/quote]
Zulk een stang tussen stuur en rempedaal gebruik ik steeds in de P.
Misschien makkelijk weg te halen maar ook goed in zicht waardoor wellicht al velen een ander slachtoffer gaan zoeken.Mijn Bullock is eigenlijk de Bullock voor mijn vrouw hare Mini.
Past perfect op een oudje.
Hans ik wil hem nog gebruiken maar kan niet meer .En het is niet Funny om te vertellen maar ik ben ooit de sleutel van het slot eens kwijt geraakt en heb daardoor een “kleine” aanpassing moeten doen aan het slot .Vandaar 😥 😳 😥 😉
Welk slot ook: hoe meer tijd de potentiële autodief verliest, des te beter. Indien te veel verloren tijd, laten ze de wagen staan en nemen ze een ander exemplaar. Heb zelf nog een oude stang liggen voor tussen het stuur en de rempedaal.
Ik heb er een die mijn ouders vroeger in hun mercedes gebruikten, past als gegoten in mijn cayman…
Ik heb hier zulk een slot liggen, juist type weet ik niet, ziet er wel hetzelfde uit.
Past niet in de classic porsches.
Ook niet in mijn 1999 996 GT3. Mijn gas en koppeling pedaal staan net iets te ver uit elkaar.
Ook het vastzetten is moeilijk, je moet er iets gaan achter steken om dicht te kunnen drukken.
Misschien is het speciale model voor Porsche wel geschiktik moet eerlijk toegeven dat ik hetzelfde dacht als wim… enkel met minder kleren 😛
[quote=”cabrio wim” post=134189]Toen ik topic titel zag dacht ik aan iets heel anders als een stuk koud metaal.
Wim gij zijt nen gezonde sloeber!!!!
Maar om die als antidiefstal tool te gebruiken zal dat u toch een ferm euroke kosten vrees ik 😉[quote=”cabrio wim” post=134189]Toen ik topic titel zag dacht ik aan iets heel anders als een stuk koud metaal. [/quote]
+1[quote=”Funny” post=134131]Hoe hij dit kan aanbieden weet ik niet . 😳
Ik had in het verleden zo’n slot en kan inderdaad helpen als beveiliging .[/quote]
Bart, waarom gebruik je hem nu niet meer?
Is het ook geschikt voor mijn 997 4S tiptronic??[quote=”Funny” post=134131]Hoe hij dit kan aanbieden weet ik niet . 😳
Ik had in het verleden zo’n slot en kan inderdaad helpen als beveiliging .[/quote]
Funny, waarom gebruik je hem nu niet meer?
Is het ook geschikt voor mijn 997 4S tiptronic??[quote=”Mikey” post=134194][quote=”carrera 3.0″ post=134177]Kun je deze monteren in een 911 met rechtopstaande pedalen ?[/quote]
Volgens die man heb je model R2 nodig.[/quote]
“Bullock model R2 voor: Boxster – 911 Carrera – 996 (996 allèèn vanaf bouwjaar 1999)”
➡ Dus NIET GESCHIKT voor staande pedalen ? Of zie ik iets over het hoofd ? 😐
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.