Bye bye 911 SC… Welkom 964 C2.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Bye bye 911 SC… Welkom 964 C2.

• Maker
    Discussie
  • De opvolger is gevonden en gekocht :first:

Ik zocht achter een Euro manuele 964 C2; zonder airco, zonder achter wisser, zonder open dak, een donker kleur, bleek interieur, volledige historiek en liefst met minder dan 180000km.

Ik vond en kocht deze in the UK :lekker:

159000km, Originele Duitse wagen, volledig onderhoudsboek en dealer onderhouden. Marine blauw met “sonderwunsch linnen/marine” volleder interieur.

Blok is 2jaar/13000km geleden door RPM TECHNIK volledig opnieuw opgebouwd van af de krukas met nieuw model Mahle cilinders, alles op maat uitgewogen en nieuwe koppen met titaan veren en schoteltjes etc.

Vorig jaar bak gereviseerd en RS vliegwiel en koppeling gemonteerd.

Recent nog 4 remmen gereviseerd en nieuwe schijven/blokken gemonteerd.

Dat er van dit alles een berg facturen zijn, de volledig historiek bekend is en dat de wagen gaat als een speer hebben mij overtuigd :lekker:

Op de planning staan een setje regelbare KW’s, 18″ 3-delige wieltjes en een nieuwe tapijt set ( heb ik intussen wel ervaring mee 😉 )
    Later de lak naar 100 % brengen en een paar rubberkes vervangen.

Enkele fotokes zijn welkom zeker…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
  • roy

Mooi mooi 😉

:applaus: :up:

Mooie bak Gette, doe je goed :up:

Proficiat Gette! :first:

Jij koopt wat ik in gedachten had/heb! Niet makkelijk te vinden, zonder airco, zonder open dak, carrera2
            Ben eigenlijk wel beetje gezond jaloers :respect2:
            Veel plezier met het opfrissen, al ziet ze er nu al zeer goed uit…
            Ze had per toeval geen tweelingzusje? 😀

Congrats!!

Bedankt voor de tip !

Was ook al eens aan het rondkijken op colourlock en ziet er niet zo moeilijk uit, al heb ik een beetje bang van de slijtvastheid van die producten 🙄

[quote=”bladerunner” post=151693]

Ik veronderstel dat je de zetels gaat oppoetsen, als je wil mag je dit stap voor stap uitleggen, dan kan ik ineens meedoen, de mijne zouden ook dringend moeten gedaan worden. :cool:[/quote]

Ik heb de mijne met dit product gedaan en zien er nu zeer goed uit vind ik, reinigen, inkleuren en opwrijven :first: :first: :first:
                http://www.mooi-leer.nl/

Allemaal bedankt voor positieve commentaar !

Dit is echt niet zo snel gegaan hoor, ben al langer aan het uitkijken en heb veel wagens bezocht in binnen en buitenland!

Het wordt zeker geen RS look, ik wou gewoon een simpele C2 zonder al te veel gezever….. en dus enkele grammen lichter :engeltje:
                  Een NL forumlid schreef eens ” Wat er niet op zit, kan niet stuk gaan ” en groot gelijk heeft hij !

Zal niet gemakkelijk zijn om lang te wachten tot hij in verkeer gaat, maar heb dat er voor over.
                  Vind het zeker zo plezant om aan de P. te werken dan er mee te rijden, al vond ik dat de testrit met deze 964 wel naar veel meer smaakte ….. maar dan aan de juiste kant van de weg 😛

Naargelang de werken volgen zal ik hier wel enkele fotokes neerzetten.

proficiat, ziet er dik in orde uit :up: :up: :up:

S2

Proficiat!!!

Allemaal dik in orde : sc weg – 964 binnen, en dan nog wat voor één…
                        Good luck gewenst en we wachten nu al op de volgende update !
                        Den djames

Proficiat! Weer een 964 erbij!

Kunnen er niet genoeg zijn hé

Oei, *porsche – loos :driver: jaar 🙁

[quote=”FirstP” post=151710]Hey Geert, knappe 964. Nu nog gauw inschrijven dit jaar of gaat dat niet meer lukken vanwege import?[/quote]

In oktober volgend jaar wordt hij 25, ik zal nog wel even wachten.
                              Dat geeft mij de tijd om het 1 en het ander in orde te brengen 😉

:applaus: top! mooie Porsche!

F

Hey Geert, knappe 964. Nu nog gauw inschrijven dit jaar of gaat dat niet meer lukken vanwege import?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.