Bye bye my friend

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Bye bye my friend

• Maker
    Discussie
  • Hallo P-lovers,

Dit weekend heb ik de sleutels van “my friend” overhandigd aan zijn nieuwe eigenaar.
    Had toch wel een krop in de keel en mijn 10 jarig zoontje was zelfs aan het wenen toen men ermee weg reed.

Mijn goede vriend was een Porsche 997 Carrera S Cabrio van 2006 welke ik in 2007 gekocht heb met 8.000km op de teller.
    Al die jaren heeft hij mij nooit in de steek gelaten en ons gezin onvergetelijke momenten bezorgd.

De reden van hem te verkopen is dat ik sinds verleden jaar ook een Cayman heb en met de twee (voldoende) rijden zat er door mijn professionele bezigheden niet in…

Hij is verkocht aan een vriend dus zal hem nog wel regelmatig zien…

Misschien komt er volgend jaar wel een andere Porsche maar is nog niet zeker…

Greetz,

Plumber.

Enkele sfeerbeelden en herinneringen…

SUC56648.jpg

SUC56649.jpg

SUC56651.jpg

010.jpg

008.jpg

012.jpg

bg18371.jpg

IMG_3956.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Rocco” post=205075]Stoute vraag misschien maar welke rijdt nu het best de 997 of de nieuwe cayman ?[/quote]

Het zijn toch wel twee verschillende wagens. De 997 is veel bruter dan de Cayman.

De Cayman is een zeer lineaire wagen, vooral omdat hij uitgerust is met PDK.
      De 997, door de manuele bak, komt veel bruter over.

Over het algemeen vind ik het geluid van de 997 ook mooier klinken alhoewel ze allebei de sportuitlaat hebben.

En deepee: neen, als er een andere 911/991 komt zal het geen 991 Targa 4S zijn (alhoewel die supermooi zijn)

0

Zo vergaat het een liefhebber als die een auto verkoopt. Mooie herinneringen, op naar de volgende.

0

damn … komt er dan nog een 991 targa 4S op PFB ?

@ Rocco: het kan nog stouter met de vraag of een boxsterke eigenlijk nie beter rijdt dan een 911

0

Stoute vraag misschien maar welke rijdt nu het best de 997 of de nieuwe cayman ?

0

Nog een mooie tijdens één van de Francorchamps days samen met Mushroom

Attachments:
              • 120.jpg
              0

Mooi geschreven Plumber en ook toffe foto’s!

0

[quote=”plumber” post=205021]

[/quote]
                  Good times! 😉
                  Veel wijsheid gewenst…

0

Hei Plumber, bekijk het positief, ‘t is maar een otto jong. Het zijn de herinneringen die je er samen mee gemaakt hebt met je gezin die tellen. En die pakken ze je nooit meer af !

0

8 jaar geleden kon iedereen inderdaad in de cabrio 🙂
                      Maar vandaag is de dochter (bijna) 13 en de zoon 11 en dat gaat toch al veel minder vlot dan indertijd…

Iedereen kan idd niet in de Cayman, daarom dat ik al terug aan het uitkijken ben naar iets anders (zal terug een 911 zijn) 😀

0
                      Ive

helaas kan niet het hele gezin in de Cayman hé

Mooie cabrio toch 😉

0

Nog wat sfeerbeelden …

IMG_3956-2.jpg

IMG_3964.jpg

IMG_4272.jpg

IMG_5811.jpg

IMG_5843.jpg

IMG_5879.jpg

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.