Carcover, beschermhoes voor porsche 997 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Carcover, beschermhoes voor porsche 997 te koop

• Maker
    Discussie
  • De cover heeft spiegel pockets, een Porsche logo op de kofferklep en een opbergtas.

Geschikt voor Porsche 997 en ??
    IMG_0350.JPG
    .

Kentekenplaat achterzijde is zichtbaar via doorschijnend gedeelte
    Zowel voor binnen al buiten te gebruiken

kleur: zilver grijs

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”S2″ post=149147]Ik was onmiddellijk geïnteresseerd bij het lezen van de titel … tot ik de foto’s zag 🙂

Als ik vergelijk hoe mijn originele Porsche hoes op mijn Boxster aansloot, of hoe die Carnewal hoes past, dan is dit waarschijnlijk een hoes voor een ander model.

Zoek het verschil in pasvorm 🙂

Anderzijds waren dat wel indoor hoezen, misschien dat die mooier aansluiten dan een outdoor hoes?[/quote]

Dit is een originele foto van de hoes (zie bijlage)

Attachments:
      • naamloos.png

[quote=”Janssens” post=149148]Vraagprijs is 100 euro.[/quote] SOLD !!!!!!

Daar staat een 997 cabrio 4S onder.
          Heb de auto tweedehands gekocht, de hoes was erbij.

Vraagprijs is 100 euro.

S2

Ik was onmiddellijk geïnteresseerd bij het lezen van de titel … tot ik de foto’s zag 🙂

Als ik vergelijk hoe mijn originele Porsche hoes op mijn Boxster aansloot, of hoe die Carnewal hoes past, dan is dit waarschijnlijk een hoes voor een ander model.

Zoek het verschil in pasvorm 🙂

Anderzijds waren dat wel indoor hoezen, misschien dat die mooier aansluiten dan een outdoor hoes?

Beetje smal aan de achterkant … :mrgreen:

Ik ben wel op zoek naar outdoor cover voor 996 4S

@janssens, normaal hoort de cover mooi strak te spannen over het voertuig? Of staat hier een ander model onder doek?

Beide threads samengevoegd :salut:
                      Topicstarter: graag prijs vermelden zoals vermeld in de forumregels :salut:
                      En graag in het juiste subforum posten (dit geldt ook voor vele andere gebruikers…) Click

:salut: :salut: :salut:

Zoiets waarschijnlijk? Bij onze sponsor carnewal te verkrijgen voor een 200euro dacht ik.
                        [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/foto-111_zps900c52f9.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/foto-111_zps900c52f9.jpg[/IMG][/URL]

Wa moe da spel kosten??????

Neen maar duurde lang voor bericht verscheen en was opnieuw begonnen , kan ik een bericht verwijderen?

PB

Je hebt er zelfs 2 te koop? :mrgreen:

PB

Aan je prijs te zien Gratis op te halen?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.