Carnewal

• Maker
    Discussie

• Tresonie Jochen
    Deelnemer

Hoi,

Ik ben nieuw hier en eveneens m’n eerste Porsche gekocht voor weekend auto 🙂 🙂
      Het is een zwarte (2,5 lit) van 1999 met 36.000 km en volledige Porsche Historiek voor zover de auto naar de garage moest…

De auto staat volledig standaard, met flink wat opties maar zou overwegen om de standaard uitlaat te laten ombouwen naar de GT versie bij Carnewal.

Iemand ervaring hiermee? Loont het de 390 €? Blijft de auto aangenaam op langere ritten, het is geenzins de bedoeling een Johnny auto te rijden…..de discrete klasse moet behouden blijven, wat niet wil zeggen dat het karakter mag benadrukt worden 🙂

Dank voor jullie advies.

Grtn

Jochen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
      • wss gaat het over nog zo’n vervelende forumbug waarbij de avatar van iemand bij anderen verschijnt.
        soms treedt die fout op en dan gaat het weer vanzelf weg voor een tijdje :bounce:

ik zie geen foto … :wtf: over welke foto gaat het hier …? :engeltje:

Beste,

Die foto die U gebruikt is wel een foto van mijn boxster , gelieve deze niet meer te gebruiken !

MVG,

Rudi

Moet zeggen dat ik de “live” versie ook wist te smaken. klinkt inderdaad vet :up:

Ik heb het van de week “live” mogen horen, klinkt super :up:
                Veel beter als op filmpje.

Effe geluidsfragmentje gemaakt van de nieuwe sound

https://www.youtube.com/watch?v=WDfJkc3XkPM

:up:

Voila…met de hulp van 911cabrio50 :what: zitten de remblokken eronder….eigenlijk een klusje van niks….testritje gedaan…..lichtje uit ….ikke blij :relaxman:

ola pola, zal men dakske dan maar dichtdoen zeker :happydance:

[quote=”911cabriog50″ post=171386]daar wil ik bij zijn :driver:[/quote]

Ja, ok da,s afgesproken….brengt gij uwen overal mee dan…want die remmen, da kan stoffig zijn hoor :happy:

Nice!!!

Gaan we zekers doen. Veel succes met de remblokken maar dat gaat zeker lukken :up: :up:

daar wil ik bij zijn :driver:

Neeee…..veel mooier….. :relaxman: :relaxman: :music: :music: :music: en de eindstukken zitten nu waar ze horen.

Grapje hé…..nee denk zo’n beetje vergelijkbaar.

Vandaag de remblokken binnengekregen….wordt dus morgen sleuteldag…
                                En ik weet het…ik laat het misschien beter doen, maar ik doe dat nou liever zelf.
                                Zo leer ik de Porsche ook wat beter kennen.

Als die d’erop zitten moeten we ons sprintje maar eens trekken…St Job en omstreken effe onveilig maken.

@993 : klinkt hij zo’n beetje als de mijne?

Ondertussen hebben mensen die tijdens een toerrit achter mij reden er mij toch ook op gewezen dat mijn Boxstertje meer lawaai maakt dan een standaard. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet weet wat er al dan niet aan veranderd is. Zouden ze mij dat bij Van Beurden kunnen zeggen als ik hem eens binnen steek voor onderhoud?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.