Carrera 2.7 ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Carrera 2.7 ?

• Maker
    Discussie
  • Volgens mij is dit GEEN zeldzame Carrera 2.7 !

http://www.autozone.be/porsche_911/auto … cale=nl_BE

Ik dacht toch dat een C 2.7 dezelfde 210pk-motor had van de RS mn de mechanische injectie.
    Op de foto zie ik duidelijk een k-jetronic.
    Kan natuurlijk een C2.7 zijn met een andere motor (c3.0, SC 3.0 ??)

Info verkoper :
    “Zeldzame Porsche 911 Carrera coupé. Slechts 395 stuks van gebouwd. Uitstekende originele staat. Zwart leder interieur.”

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Dit is een carrera 2.7 met de k-jet 165 pk. Een model voor de Amerikaanse markt.
      Als de verkoper over een 3.0 spreekt klopt het verhaal over 395 exemplaren al niet meer + als men er 1 jaar uitkiest is bijna elke 911 een unicum.
      Van de gewone carrera 2.7 (MFI) zijn er dat jaar 518 gebouwd dus de US is specialer 😆

[quote=”carrera 3.0″:3schp5b8]én nooit in USA-markt voorzien:?: 😉 [/quote]

Klopt , had ik nog niet opgelet eerst . Is een Amerikaanse import 🙄 😉

[quote=”bully”:3viso59g]technische specificaties
          cilinderinhoud
          3000 cc Very rare Porsche Carrera 3.0L Coupe. One of the only 395 build. Excellent original condition. Black leather interior. Car has been well maintained during the years, no rust! USA import.Chassisnr:9115400066,Enginenr:*6580340* dit staat erbij. 😉 [/quote]

Van een C3.0 zijn er toch ong. 3600 ex. gebouwd én nooit in USA-markt voorzien:?: 😉

Dus is em ver van “origineel” en nogal misleidende advertentie 😡

Trouwens werden die turbostoelen (in optie?) voorzien voor een C2.7

Hij verward zijn wagen waarschijnlijk met een echte 2.7RS of een 3.0 Carrera (productieaantallen)
              Ook het interieur is volgens mij niet origineel .

technische specificaties
                cilinderinhoud
                3000 cc Very rare Porsche Carrera 3.0L Coupe. One of the only 395 build. Excellent original condition. Black leather interior. Car has been well maintained during the years, no rust! USA import.Chassisnr:9115400066,Enginenr:*6580340* dit staat erbij. 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.