Carrera GT vs ///M3 e30

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Carrera GT vs ///M3 e30

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”SidewindR”:r095gcqb]Pff, die burn-out met die B6 Alpina, een schande is het, dan hebde zo een prachtig machien!!! Het doet mij zelfs pijn om dat te zien! 👿

SidewindR.

PS: voor de rest is de E30 best wel leuk ja 🙂 ) [/quote]

Klopt…zo’n B6 in 3.5L variant is eerder zeldzaam…260pk in een e30 kas…en dit is een prachtexemplaar (lijkt althans zo in het filpmje)…Alpina-Blau en originele striping nog op de flanken…top! 8)

0

Pff, die burn-out met die B6 Alpina, een schande is het, dan hebde zo een prachtig machien!!! Het doet mij zelfs pijn om dat te zien! 👿

SidewindR.

PS: voor de rest is de E30 best wel leuk ja 🙂 )

0

Lekker 😯

0
          S2

Inderdaad, die BMW rijder ziet eruit alsof hij een pak meer ervaring heeft.

Wat me wel opvalt:

In de Belcar Sprint Cup, toch een van de “goedkopere” race series in Vlaanderen, is vanaf seizoen 2008 een HANS systeem verplicht (om maar te zwijgen van de bijhorende helm), maar op de nurburgring waar de snelheid toch beduidend hoger ligt dan op circuit Zolder, volstaat een petje?????

0

[quote=”Bjorn”:11ym624v][quote=”Rufie”:11ym624v]Is dat die turbo die zo fluit in de BMW.

Toch wel leuk dat die bmw zo goed de GT kan bijhouden. Heb trouwens gisteren een Carrera GT gekruist op de E40, een zilveren uit Engeland.[/quote]

Volgens mij ging die (of durfde) hij niet volluit.[/quote]
              Op de rechte stukken wel.Maar denk dat de M rijder een pakje meer ervaring bezit 😉

0

[quote=”Rufie”:33ri0vcl]Is dat die turbo die zo fluit in de BMW.

Toch wel leuk dat die bmw zo goed de GT kan bijhouden. Heb trouwens gisteren een Carrera GT gekruist op de E40, een zilveren uit Engeland.[/quote]

Volgens mij ging die (of durfde) hij niet volluit.

0

Banden kosten toch niets hé 🙄

0

Is dat die turbo die zo fluit in de BMW.

Toch wel leuk dat die bmw zo goed de GT kan bijhouden. Heb trouwens gisteren een Carrera GT gekruist op de E40, een zilveren uit Engeland.

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.