Carrera Motors: topservice

Home Forum Porsche Talk Carrera Motors: topservice

  • Maker
    Discussie

  • S2

      Dit verhaal wou ik toch even met jullie delen, zeker omdat ik er zelf van versteld sta.

      Zoals jullie weten ben ik sinds kort de eigenaar van een fantastische Cayman die ik particulier kocht. Ongeveer een jaar geleden werd er door de vorige eigenaar in de wagen een Porsche Music Interface ingebouwd (of beter, hij liet dit inbouwen door een Porsche Centre bij hem in de buurt.)
      Vanaf dag 1 was ik eigenlijk niet tevreden met het audio gedeelte, zeker niet als je weet dat de Cayman het Sound Package Plus heeft en dus eigenlijk best wel ok zou moeten zijn wat betreft audio.

      Maar niet getreurd, op een druilerige zondagmiddag zelf maar even aan de slag gegaan en de radio gedemonteerd en de ontvangst gechecked. Heel snel vond ik de oorzaak: de Music interface module gaf het ingangssignaal (afkomstig van de antenne) niet door aan de ingang van de radio (althans niet altijd).
      Gelukkig had ik bij aankoop ook een factuur gekregen van de installatie van de Ipod interface.

      Het Porsche Centre dat de installatie had gedaan, bevestigde me dat er op de interface 2 jaar garantie zat en dat ze dit best wel eens wouden bekijken voor mij, maar dan moest ik de wagen wel even tot daar brengen. Heel vriendelijk, maar helaas wel erg ver weg voor mij.

      Op goed geluk heb ik dan contact genomen met Carrera Motors of zij de herstelling konden uitvoeren. En tot mijn grote verbazing, geen enkel probleem. Ik ben fantastisch verder geholpen, de interface is vervangen door een nieuwe, en dat allemaal onder garantie!

      Als je dan weet dat ik de wagen particulier gekocht heb en de interface door een andere Porsche Centrum is ingebouwd, dan vind ik dit een super service. Uiteindelijk hebben ze aan mij niets verdiend en toch geven ze me een service alsof ik er een nieuwe wagen gekocht heb.

      Ik moet jullie niet vertellen dat ik heel tevreden ben.

    6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • ik heb het enkele weken nog zelf aan den lijve mogen ervaren in de toonzaal bij Verellen in Geel.
        kwam er binnen met geen al te beste kleren aan (had overall uitgetrokken) en had slechts één clips nodig om de radiator van m’n 986 terug vast te zetten.
        twee verkopers aanwezig en bezig met klanten en ze hebben me nog niet eens een blik gegund, laat staan me even aangesproken.
        hoeveel euro omzet denk je dat de heer Thierry Brialmont ooit nog van mij zal kunnen halen. erger nog, uit principe zal ik elders kopen zelfs al kost het me daar meer.
        ik DACHT dat, nadat ze die vrouwelijke verkoper daar aan de deur gezet hadden, de rest allemaal op cursus klantvriendelijkheid gestuurd hadden :bounce:

          Is ondertussen al een even oud verhaal als Porsche is. 🙂
          “Iemand” gaat bij Porsche binnen, word buiten gekeken, gaat naar concurrentie.
          Hoe vaak ik dat al gehoord heb is niet meer op twee handen te tellen. 🙄

          Leuk om te lezen dat je soms ook nog prima geholpen word, zonder dat ze je in het zak proberen zetten. :applaus:

            Ik heb de indruk als je daar niet in kostuum binnenkomt zien ze u niet staan.(ik zeg niet als je al klant bent en ze kennen u…)
            Iemand die voor een p ging daar vond dat niet kunnen en heeft een km verderop dan eentje gekocht bij de concurrentie.

              denk je niet dat hierover (permanente) afspraken zijn tss CM en de OPCs (of iig het OPC in kwestie) ?

              PDS

                Ik heb er zelf ook al zeer goede van gehoord :up:

                  dat is idd een knappe service :up:

                6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.