Carrera- of ducktail spoiler op 3.2?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Carrera- of ducktail spoiler op 3.2?

• Maker
    Discussie
  • Ik heb onlangs een 3.2 model 1989 gekocht zonder spoiler. Ik denk er aan om dit te veranderen. Een zwarte 3.2 vind ik ook mooier zonder spoiler, maar in mijn kleur (slate grey) kan hij wel iets gebruiken achterop. Ik las dat een gewone carreraspoiler het meest effectief is (weliswaar enkel in combinatie met een voorspoiler-lip) maar een ducktail vind ik toch mooier. Is dat te overwegen of is zo’n ducktail ‘not done’ op een 3.2 uit ’89?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • [quote=”MaartenVR” post=193168]Als die origineel van een 2.7RS is dan is de prijs logisch, je kan ze voor véél minder ook vinden hoor. Hoor eens bij Chirstophe die heeft er toch eentje gebruikt op zijn RS replica, denk niet dat hij +5k EUro heeft betaald.[/quote]

Ik heb 100 euro betaald
      Hij was wel gebarsten
      Heb hem terug gemaakt en verstevigd met allu profielen binnenkant zodoende ik mijn pompen terug kan gebruiken

J

Alles behalve de turbo spoiler kan en mag.
        Turbo spoiler op een non turbo body is bweikes.
        (Mijn mening, niet noodzakelijk de uwe)

Nee idd, origineel prijzen kan je moeilijk vergelijken met een replica.

£365

Als die origineel van een 2.7RS is dan is de prijs logisch, je kan ze voor véél minder ook vinden hoor. Hoor eens bij Chirstophe die heeft er toch eentje gebruikt op zijn RS replica, denk niet dat hij +5k EUro heeft betaald.

ola, kost dat altijd zoveel?
                zeker dat je die nu nog zo graag wil? daar kan je anders wel enkele tankjes mee vullen en :driver:

Hier eentje te koop, zorg dat je zit voor je naar de prijs kijkt. :wtf:

_575.jpg

K’heb er 3 ,de gewone platte klep , Carrera spoiler en ducktail , allen in dezelfde kleur .
                    Kwestie van stemming zet ik er een andere op 😉

Afhankelijk van auto maar persoonlijk geef ik meer voorkeur aan spoilerloos of ducktail , de turbo hoort op een turbo en de Carrera spoiler is vind ik zelf iets te groot voor de gewone modellen .

Een 3.2 is volgens mij het mooist zonder spoiler. Die taartschep is echt geen goede uitvinding. Een ducktail moet origineel op de desbetreffende wagen,

simpel dus, you like it you do it :up: , we zullen hem wel bewonderen nadien 😀

Bedankt, voor de reacties. Vandaag ook even naar Interclassics in Maastricht gaan ideeën opdoen en als er al één opkomt zal het inderdaad een ducktail worden. Mijn ega ziet die carreraspoiler totaal niet zitten!

Kwaak!!

MagnusWalker_Mar1273949AM.jpg

Ive

doe mij de duck maar 🙂

De onze had standaard de carrera spoiler, maar die is er nu af, en das veel mooier. Maar over smaken en kleuren…

Niks te spoiler…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.