Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Carrera of turbo spoiler
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door John.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dju, met al die topics hier 👿 . Ben dit weekend dan maar ineens een complete achterklep met Carrera spoiler gaan kopen, nu heb ik dus twee kleppen, eentje ‘Whale Tail’ en eentje iets eleganter Carrera lip. Nog effe laten spuiten en ik heb een reserve…
Het volgen van topics jaagt ne mens wel op kosten hoor :engeltje:Heb ooit een 944 gehad met een pacha motief, in het begin vond ik het raar maar nu vind ik het vet .
Hoort bij de tijdsgeest en tegenwoordig nog moeilijk te vinden in goede staat .Van spoiler naar Pacha…
[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/DSC04302-800.jpg[/IMG]En omdat ik me toch ne keer verveelde al wat beginnen schilderen met een zeer klein penseeltje 🙂
[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2012-08-31132527.jpg[/IMG]
Nu nog die spoiler vinden hé :engeltje:
Ach, SC staat voor super-carrera en carrera is spaans voor race 😉
@ Peter-targa
He dat zou fijn zijn ,die jongens kunnen je vertellen hoe je 911 destijds van de band rolde of wat ?
Dat zou heel wat vragen kunnen beantwoorden :respect2:
Een Pacha interieur is wel cool :first:
@Bully
Beetje spijtig dat die er dan zal afmoeten ,CARRERA klinkt anders wel geil 😀[quote=”python” post=111751]Achter op de klep staat Carrera en heeft de opties maar hij is van bj 78 en toen dacht ik geen carrera gemaakt te zijn :wtf:[/quote]Klopt John, achterop een SC staat SC 😉
@Python, Doe zoals ik gedaan heb op aanraden van de collega’s hier, stuur een mailtje naar Porsche Classic in duitsland, die mannen kunnen u alle informatie van uw porsche bezorgen. Heb het mailadres hier niet voorhande maar vanavond thuis wel. Indien nodig laat maar weten.
Voor mijn Porsche ga ik als ‘t moment daar is ‘m origineel zetten en op zoek gaan naar de Carrera spoiler. Zoals gezegd smaken verschillen maar ik hou ‘m origineel. Daarom dat er ook geen lederen interieur in komt en mijn Pacha erin blijft. 😀
😀 Blijkbaar redelijk wat pro en contra over de achterspoilertjs 😀
Wel of niet ,ieder zijn mening natuurlijk en het woord origineel kan langs twee kanten worden geinterpreteerd .[quote=”targa?” post=111504]@python
klopt van het sportpakketje, ik heb ook voor- en achter spoiler (473) + de 16″ Fuchs (395). Zou sportophanging (474) daar ook niet bijgehoord hebben?[/quote]Ik weet het niet ,voor mij allemaal nog nieuw en probeer hier en daar uit te zoeken wat op mijn kist zit 😀
Mijn targa heeft de 16 inch ,die frontlip ,van die banaan koplampsproeiers ,achterspoiler en wat ik kan uitmaken Bilstein schokdempers eronder .
Achter op de klep staat Carrera en heeft de opties maar hij is van bj 78 en toen dacht ik geen carrera gemaakt te zijn :wtf:[quote=”bully” post=111704]Targaatje is veel mooier zonder spoiler ;)[/quote]
+1
Een turbo vleugel hoort op een echte Turbo …Oei, weer flink last van dystypie…
Misschien moet ik een met Luckyslevin gaan praten, die wou zijn carrera stukje demonteren…. 🙄
Heb net antwoord van Porsche duitsland gekregen dat het toch een carrera spoiler moet zijn en niet die kollos van Turbo vlaai… dju, daar moet ik nog eens over slapen.
Opbouwtuk zal wel op de kofferklep passen zeker??Anoniem7 november 2012 om 09:36@python
klopt van het sportpakketje, ik heb ook voor- en achter spoiler (473) + de 16″ Fuchs (395). Zou sportophanging (474) daar ook niet bijgehoord hebben?@John Beton; Bedankt voor de link, die geeft aan enkel een Carrera spoiler voor de ’84er.
@Bully; ik denk dat het zo iets moet zijn gezien het een complete Turbo spoiler is. Natuurlijk komt de mijne van Marc Jacobs en die had misschien iets liggen dat paste…. 😕
@Python; Bij mij zit de voorlip erop en de 16# zijn gemonteerd.Klopt gelijk nen zwerende vinger dat als je zulk een achterspoilertje hebt steken je vooraan de lip nodig hebt of’t ding begint te zweven @ high speed :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.