Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 140)
      • En waar zijn de foto’s? :popcorn:

Juist aangekomen Geert,

ik vertrek nu naar daar, met de jubi dan maar, als de Mark ne lift nodig heeft moet hij me snel even bellen :driver:

Ive

:happydance: :respect2:
              Goeike.

Het is normaal van 10:00 tot 12:00 maar loopt meestal wel een beetje uit :mrgreen:

Het Porscheforum gaat op uitstap met de bus

image_2015-01-24.jpg

Enjoy!

ons mamma gaat mij brengen, ik zal ze vragen om hem onderweg op te halen (mijn moeder werkt bij de lijn) :first:

[quote=”mark986″ post=195031]Hoe laat in kapellen?
                    Kga met de bus komen…. Ons vader heeft zijn auto blijkbaar zelf nodig…. :wtf:[/quote]

Niemand die de Mark kan gaan oppikken? Met de bus is ook wel sneu (tenzij ze hem zelf ermee laten rijden natuurlijk :coolness: )

[quote=”terrum” post=194749]mij heeft de garage gemeld dat ik er 14 dagen mee mocht rijden, zolang de verzekering loopt 😀
                      [/quote]

Als het van hetzelfde is als in D, dan enkel geldig in NL…

Hoe laat in kapellen?
                        Kga met de bus komen…. Ons vader heeft zijn auto blijkbaar zelf nodig…. :wtf:

Oeche 9 uur :happy: bij Pds !! das midden in de nacht voor mij , bij droog weer zie ik jullie in kapelle :up:

Ive

Ik kom morgen ook weer af, maar hélaas nog steeds niet met de Boxster.
                            Maandag naar d’Ieteren in Brussel voor mijn gelijkvormigheidsattest en dan eindelijk de nummerplaten kunnen aanvragen. :bounce:

PDS

Zal ik zeker doen :respect2:

Tot morgen

XXX

Zet de koffie maar al klaar :what:

PDS

Ja 9uur bij mij :up:

Bij sneeuw vrije wegen kom ik ook af :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.