Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 140)
    • XXX

Ik kom ook af, enkel als er 8cm sneeuw ligt :happydance: — slippery and wet —

ben ook van de partij 😆

9uur bij u PDS ? 😉

Ik ga ook komen, ben effe terug in den belgique (man tis hier koud….)

PDS

Voorlopig geven ze voor morgen redelijk weer dus :driver:

Als er nog mee in treintje willen rijden ….. PM voor adres

:driver:

mij heeft de garage gemeld dat ik er 14 dagen mee mocht rijden, zolang de verzekering loopt 😀

inschrijven gaat niet zolang ik geen gelijkvormigheids attest heb en dat gaat weer een tijdje duren voordat we dat hebben vrees ik 😕

XXX

Van de partij :salut:

Zal dan ook maar een Valiumke nemen :mrgreen:

[quote=”deepee” post=194687]opletten dat je niet onnodig in B rond rijdt met de NL transitplaten. als je een overijverige agent tegen komt, heb je dikke miserie en een fikse boete. je bent wel verzekerd maar rijdt ongekeurd en zonder wegentaks op de weg. de NL apk is hier niet geldig.

technisch gezien is dit kenteken enkel bestemd voor “het voertuig al rijdende te transporteren naar het land van bestemming” en aantoonbaar naar de garage, keuring, … enz
                      maar als je ‘s zondags gaat rijden met zo’n witte nr plaat op een opvallende auto kan dat werken als een rode lap op een mannelijk koebeest

Juist! Lees maar:
                      Mijn wedervaren met Duitse 5-dagenplaat

PDS

Ik neem de Ferrari,mijn broer de gt 3 😆

opletten dat je niet onnodig in B rond rijdt met de NL transitplaten. als je een overijverige agent tegen komt, heb je dikke miserie en een fikse boete. je bent wel verzekerd maar rijdt ongekeurd en zonder wegentaks op de weg. de NL apk is hier niet geldig.

technisch gezien is dit kenteken enkel bestemd voor “het voertuig al rijdende te transporteren naar het land van bestemming” en aantoonbaar naar de garage, keuring, … enz
                          maar als je ‘s zondags gaat rijden met zo’n witte nr plaat op een opvallende auto kan dat werken als een rode lap op een mannelijk koebeest

als het weer een beetje mee zit dan kom ik wel eens tot daar gereden met de cabrio, zolang de transit plaat nog verzekerd is mogen we rijden hé :driver:

grtz Geert

PDS met de *porsche of de Ferrari? Anders geef ik mijn schoonbroer al een Valiumke :mrgreen:

+1

kom ook wel eens kijken normaal gezien

groeten

PDS

Als het deftig weer is ga ik zeker komen.

vankerkhove en waarschijnlijk Monza gaan ook mee.

Wij vertrekken samen van bij mijn thuis in Wuustwezel (grens Brasschaat)
                                  Als er nog zijn die hier willen aansluiten pm dan voor adres

Groetjes

Zijn er die afkomen deze zondag? Ik wel maar wel te poot… :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.