Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 140)
      • als der gestrooid is laat ik de Porsche ook lekker warm in de garage staan, zout tast onherroepelijk alles aan waardoor je later gegarandeerd problemen gaat krijgen als je bouten wil los maken voor bv onderhoud, de mijne is jaren gebruikt zomer en winter en bij de restauratie was er niet één bout die geen probleem vormde, uitlaat, ophanging enz, bijna alles was omzeep dus mochten we werkelijk alles vervangen, nu is hij weer als nieuw en dat wil ik zo houden :happydance:

ik pas dus voor vandaag al had ik der graag bij geweest

grtz Geert

Ik pas voor vandaag want ik heb geen zin om de 993 er als pekelharing te laten uitzien ! Trouwens hier in de straat licht er nog centimeters sneeuw die bevroren is . Sorry maar ik pas voor deze rit van 160 km .
          Groetjes snoer964

En gaan er nog tot in Kapellen afzakken?
            Wij gaan onze 4 en 4S’en uit stal halen.

Denk dat er morgen niet veel oldtimer liefhebbers zullen zijn in Kapelle
              @ Pds als gij een wiellader met sneeuwschuif hebt maak dan wat plaats in uwe hof wij komen dan daar wel koffie drinken zelle . :happydance:

PDS

Nee heb wel een wiellader met sneeuwschuif 😉

Maar ik vrees voor morgen, is serieus aan het sneeuwen ! 😕
                en dat gaat nog een hele dag gretig verder sneeuwen :bounce:

Heeft er niemand een sneeuwschuif voor op de Dodge van PDS 😀
                  Dan kan die op kop rijden in het P forum treintje :happy:
                  Ik kan sowieso niet, deze nacht werken.

Ik kan er nog altijd te voet naar toe. :think:

Jongens, ik vrees dat Peaches er morgen (alweer) niet bij zal zijn. Ze is koukleumig en vindt sneeuw maar niks, vers of halfontdooid. Jammer!

Wim

Uwe naam hebt ge al mee voor morgen. 😉

Ik kom hier morgenvroeg rond 8u nog eens kijken op het forum, dan beslissen we wel of we buitenkomen…de weergoden hebben het nog altijd voor het zeggen hier.
                          Heb op de weerkaart gekeken en het zou heel de dag sneeuwen tot morgenvroeg 4 u … dus misschien kunnen we wel niet eens buiten… :wtf:

PDS

Jaja dikke fun daarmee !
                            Gisteren ermee gaan crossen met mijn zoontjes. Er lag een pak modder op het dak :wtf:
                            En dat met ne nieuwe auto :wtf:
                            Was in een tankspoor, hier achter in het militair domein 😆

Straks wat driften en zot doen in de sneeuw :happydance:

Geraakt ge daar niet door met uwe Dodge? :think:

PDS

Ik vrees er wat voor. Hier ligt een dikke laag sneeuw en ze geven vandaag nog extra sneeuw :bounce:

Aha ok… dus we komen nog eens buiten voor het nieuwe jaar…mmm als er niet te veel zout gestrooid wordt ben ik er ook.
                                  Trouwens die nieuwe velgen staan mooi op die 964 Jef, wil die wel eens in het echt zien :applaus:

Leuk iniatief, zien we iedereen nog eens terug!

Ik kom ook eens af als het weer het toelaat 😆 :driver:

Oei ik zie nu dat het al gesneeuwd heeft (1u later ), als er te veel gestrooid is kom ik niet af hoor morgen :think: (+- 160 km heen en terug ) ik had er nochtans zin in om de *porsche nog eens uit te laten en wat mensen van het forum te ontmoeten 😥
                                    We nemen morgen de beslissing ? :driver:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.