Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 140)
      • een beetje weer is haal ik jubi nog wel eens buiten om tot daar te rijden

laatste keer ben ik daar naartoe gereden met mijn ’68 Camaro maar daar heb ik gisteren een voorschot op gekregen dus die gaat de deur uit

grtz Geert

😯
          Die velgen zou ‘k graag eens testen op mijne Murano *luv

Zolang het droog is komen we!!

De “coffee” helpt tegen de kou. En sommige “cars” ook wel!

En onze 964 heeft goesting om zen nieuw velgen en uitlaat eens te testen.
            image_2014-12-26.jpg

image_2014-12-26-2.jpg

idd hopen op het beste, en het mes het forum in het oog houden é 😉

PDS

Inderdaad best gewoon het weer afwachten ? :think:

Laten we bidden en :drink:

Hoe staat de barometer van de forumgangers voor zondag nu men morgen sneeuw verwacht? Zondag koud maar droog. Uiteraard nog afwachten of de weervorsers het bij ‘t juiste eind hebben. (meestal niet)

Als het droog blijft kom ik ook af de p staat nu al bijna 3 weken stil en dat is veeeeeel te lang 🙁

Marktplein gaat te klein zijn :mrgreen: .Als inwoner van Kapellen kan ik enkel zeggen: welkom, maar ik hoop dat een eventuele uitbreiding van ‘t marktplein niet op mijn aanslagbiljet terug te vinden is. 😀

PDS

Goed bezig Walter :first:

Monza gaat ook wel mee waarschijnlijk !

:drink:

Kans is groot dat wij ons forum vriendjes eens komen bezoek , een lekker jatteke café en een leuke babbel is altijd meegenomen . :happydance:

ken

‘t amusement mannen (en vrouwen) ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn, heb al andere verplichtingen, mss de volgende keer…

Ive
                              Ive

ja sorry, k was verkeerd. De grijze stond op Cars and Coffee. De gele, zelfde model alleen cabrio, was ‘k onderweg tegengekomen.

PDS

Ive waar heb je die gele Ferrari gezien ? ik zie enkel een grijze …. ben gewoon benieuwd :happydance:

PDS

hmm dat zou goed zijn.

Ben benieuwd :drink:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.