cars & coffee

Home Forum Porsche Uitstappen cars & coffee

• Maker
    Discussie
  • Iemand naar cars & coffee in Antwerpen deze zondag?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Hoi,

Hoe zit da nu voor zondag,ga danog door of niet in terneuzen,

Groeten Mike.

De terneuzen topic is zelfs gesloten op het C&C forum .. en in de off-topic zijn ze niet echt tevreden. Dus denk echt wel dat het gecancelled is.

Als we nu eens op een zondagmorgen samen ergens ontbijten ?

Bijv. mooie locatie, Auberge du Pecheur in Sint-Martens-Latem ?

Wim

Heb geprobeerd Natasja Lafeber aan de lijn krijgen, maar kreeg vioce mail, heb ingesproken dus nog even afwachten.
            Dan ski hal Terneuzen gebeld, en die wisten nog van niks, (afmelding) dus wat moet ik hier van denken.
            Weet wel dat er in de buurt serieus over gesproken word door mensen om te gaan kijken.
            Ik denk zelf dat ik ook maar afreis naar Terneuzen en zien dan wel, koffie hebben sowieso daar.
            en mochten er nog forum leden komen, kunnen we er zelf een koffieklets van maken. 💡

Terneuzen ook al niet meer ❓ Pfff ik zal maar zelf voor zondag iets verzinnen om te gaan doen 😆
              Vandaag al eerste kandidaat-koper aan de telefoon gehad voor de P. Komt zaterdagavond zien 😀

Is nog een idee, Porsche C&C 💡

Dit stond op het forum van C&C:

Zoals het er nu naar uitziet is Terneuzen tot nader orde opgeschort.

Voor meer informatie kunt u het beste terecht bij Mevr. Natasha Lafeber.

Ze is te bereiken onder nummer : 06-17448255

Moest er een “Porsche C&C” komen :p dan ben ik wel aanwezig 🙂

Wim

Waar kun je deze info vinden. 😳

En anders maken we er toch een Porsche cars en coffee van. 💡

Terneuzen is blijkbaar ook gecancelled 🙁

Wim

Is bij mij om de hoek, dus zal daar ook aanwezig zijn. 8)

[quote=”Audiotronics”:122d56zj]Inderdaad Knokke afgelast. Ik heb er een mail van gekregen.

Zoals terrum al in zijn post had geplaatst :

28 juni – ‘Snowbase’ Terneuzen
                        10.00 – 14.00 u .. meet & greet
                        C&C parking voorzien / bar – terras ‘Snowbase’ open[/quote]

Wij zakken zeker eens af naar Terneuzen,dit met twee wagens .

Greetz Boxster

Inderdaad Knokke afgelast. Ik heb er een mail van gekregen.

Zoals terrum al in zijn post had geplaatst :

C&C parking voorzien / bar – terras ‘Snowbase’ open

Wim

Terneuzen, wist niet dat ze naar daar gingen. 😳
                            Leuke gelegenheid om eens langs te gaan, tot dan. 💡

Jammer jongens maar ik vrees dat Knokke ook afgelast is, dit heb ik gekopieerd op het nederlandse PF

Citaat:
                              Beste deelnemers,

Helaas schijnt Knokke bijzondere wagens niet echt meer voorop te stellen. Na het al niet doorgaan van de recordpoging ‘Porsche op een rij’, hebben ook wij jammer genoeg slecht nieuws gekregen.

De gemeente heeft besloten om, ondanks toezegging van een passende locatie, nu alleen nog enkele parkeervakken aan de Bronlaan te voorzien. Aangezien we hier echter de veiligheid van onze deelnemers (rijders en spotters) niet kunnen garanderen en er geen andere zaken meer bespreekbaar zijn, moeten wij helaas afzien van Cars and Coffee Knokke.

ECHTER!! …

aangezien jullie de datum al in je agenda hebben geblokkeerd .. de plannen voor het weekend aan zee zijn gemaakt .. de navigatie al op de kust staat ingesteld .. hebben we een alternatief!

HOT CARS @ COLD SNOW!
                              Cars and coffee ‘Snowbase’

‘Snowbase’ Terneuzen stelt haar deuren graag open om Cars and Coffee toch een passende plek te bieden.

C&C parking voorzien / bar – terras ‘Snowbase’ open
                              (.. en voor als je het echt niet laten kunt, kun je zelfs de latten onderbinden )

14.00 u short roadtrip
                              Zeeland – Belgisch Vlaanderen
                              (met als eindpunt voor de liefhebber ‘direction Knokke’)

.. let op! Aangezien dit een korte toerrit is, verstrekken we geen ‘Rallye bordjes’ etc. en ontvangen de deelnemers uitsluitend een GRATIS ‘C&C roadbook’ met de route erin. Deze ‘roadbooks’ hebben we gelimiteerd op 50 stuks, dus wees er op tijd bij!

PS, ALS DEZE BERICHTGEVING NIET KLOPT ? NIET BOOS ZIJN OP MIJ MAAR OP ONZE NOORDERBUREN 😆

grtz Geert 😉

[quote=”Audiotronics”:ybrpjiom]En volgens een mail zou het op 28 juni a.s. in Knokke te doen zijn. Maar een minder aangeklede versie. Ik denk dat dit veel meer mensen zal aanspreken dan het toch iets exclusievere kader zoals in Antwerpen. Besprekingen voor een goede locatie waren nog aan de gang. Als het weer meevalt ineens weekend aan zee van maken 🙂

[i]Knokke zal namelijk een vrij traditionele C&C meeting worden (denk aan een paar uurtjes bij elkaar komen, elkaars auto’s bewonderen en misschien
                                wat roadexperience), in tegenstelling tot de aangeklede meeting in Antwerpen.[/i][/quote]

Ik hoop het,is de eerste maal dat we er zullen bij zijn,ne vriend van ons was erbij in Antwerpen!dit met zijn E92 ///M3 kleur zwart ,en al bij al viel het reuze mee volgens hem ,
                                dus ik zal hem maar geloven zeker 😆 😆

dus tot in knokke he ….Greetz boxster…loos 😳

Ik ga sowieso eens langs daar in Knokke!
                                  P.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.