Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Daar er in de Limburgse regio weinig of geen Porsche aktiviteiten ontplooid worden via het forum ,in tegenstelling tot andere regio’s, wil ik bij deze eens een aanzet geven tot een regionale cars & coffee voor forummers. Bedoeling is elkaar eens te ontmoeten In een leuk kader,elkaars wagen te zien en bewonderen en een gezellige babbel zodat we elkaar wat beter leren kennen en van daaruit misschien kunnen komen tot het organiseren van een ritje in de streek of wat verderop in de Ardennen of Oostkantons waar we uiteindelijk maar een 1/2 uurtje van verwijderd zijn.Het laatste is facultatief natuurlijk.
      Ik heb eens rondgeneusd voor een min of meer centrale plaats met terras van waarop we onze wagens kunnen
      zien en ben zo uitgekomen in Paal- Beringen, vlakbij de afrit van de autosnelweg, nl brasserie Paal 26.
      Voorstel is om dit eens te lanceren op een zondagvoormiddag( zaak is open vanaf 10.00 u) bvb 14 of 21 juni
      ( goed weer maakt het natuurlijk altijd aangenamer)
      Ik wil hiermee een oproep doen voor iedereen,jong en oud, en dit geldt zeker voor de wagens!!!, en die het forum een warm hart toedraagt.
      De plaats en datum zijn gekozen om een concrete aanzet te geven. Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom .
      Graag jullie reacties!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
      • hoe lang nog?

Dju dju dju, dat mijn wagentje maar snel klaar is.

Ziet er gezellig uit

[hide]Rollie : ik moet hetzelfde horen. We zullen eens zien of we, geholpen door prosecco, witte en rode wijn en Limoncello, iets meer te weten komen over hetgeen ze echt bedoelen daarmee …

Bedankt voor de foto’s!!!

[/hide]

@993: ben jij die grootste, grijze, met beginnend buikje, in zwart kleed … op het balkon ?

@rollie
              : bedankt voor het fotomateriaal; ik had m’n snelsluiter wel bij maar door die bui niet uitgehaald op de parking 😉

Spijtig dat ik er niet kon bijzijn….de oma in Antwerpen

oma_reus_belga2.jpg

eindelijk gelukt…

dixit Sensa:

Bingo FirstP … ik ben inderdaad niet mee… . Leg ne keer uit

Ik hoop wel dat Rollie thuis zo niet dikwijls moet proberen … daar komt miserie van .

Sensa,ik weet dat ik een kluns ben op vlak van informatica,tot wanhoop van mijn stiefzoon die IT-er is.Maar op andere vlakken is mijn
                  ega nogal tevreden,al hoor ik dikwijls: “wat ie moet kunnen,daar weet ie niks van af,maar wat hij niet moet kunnen,daar weet hij alles van..”
                  Geen flauw idee wat ze bedoelt….

DSC00873.jpg

DSC00874.jpg

DSC00875.jpg

DSC008702.jpg

DSC00877.jpg

DSC00878.jpg

DSC00865.jpg

DSC00866.jpg

DSC00868.jpg

DSC00872.jpg

Bij aankomst begon het helaas te regenen, doch dit kon de pret niet bederven vond ik.
                        De opkomst was goed, ik schat zo’n 20x P’s.

Enkele bekenden gezien , nieuwe gezichten gezien , toffe mensen ontmoet , effe bijgepraat , wat lanyards aangeschaft en enkele koffie’s gedronken.
                        Meer moet dat niet zijn op een zondagvoormiddag .

Zeker voor herhaling vatbaar.

[hide]Bingo FirstP … ik ben inderdaad niet mee… . Leg ne keer uit

Ik hoop wel dat Rollie thuis zo niet dikwijls moet proberen … daar komt miserie van … .[/hide]

F

En toen Rollie : “Maak maar dat ge wreed smal zijt, ‘k ga nog ne keer een poging wagen!” 😉
                            (@Sensa911: die gaat gij niet snappen want in Italië kennen ze ‘The Sky is the Limit’ waarschijnlijk niet hé)

Doe maar een 3e poging….;-)
                              Of ene in regio Aalst.

Mss moeten we eens ene doen in de regio van Leuven/Mechelen?! Wil mijn schouders daar wel onder steken…..

oeps,2e poging…

heb er ook van genoten
                                    altijd leuk met de aardige en gezellige belgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.