Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

• Maker
    Discussie
  • Daar er in de Limburgse regio weinig of geen Porsche aktiviteiten ontplooid worden via het forum ,in tegenstelling tot andere regio’s, wil ik bij deze eens een aanzet geven tot een regionale cars & coffee voor forummers. Bedoeling is elkaar eens te ontmoeten In een leuk kader,elkaars wagen te zien en bewonderen en een gezellige babbel zodat we elkaar wat beter leren kennen en van daaruit misschien kunnen komen tot het organiseren van een ritje in de streek of wat verderop in de Ardennen of Oostkantons waar we uiteindelijk maar een 1/2 uurtje van verwijderd zijn.Het laatste is facultatief natuurlijk.
    Ik heb eens rondgeneusd voor een min of meer centrale plaats met terras van waarop we onze wagens kunnen
    zien en ben zo uitgekomen in Paal- Beringen, vlakbij de afrit van de autosnelweg, nl brasserie Paal 26.
    Voorstel is om dit eens te lanceren op een zondagvoormiddag( zaak is open vanaf 10.00 u) bvb 14 of 21 juni
    ( goed weer maakt het natuurlijk altijd aangenamer)
    Ik wil hiermee een oproep doen voor iedereen,jong en oud, en dit geldt zeker voor de wagens!!!, en die het forum een warm hart toedraagt.
    De plaats en datum zijn gekozen om een concrete aanzet te geven. Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom .
    Graag jullie reacties!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
    • nog wat foto’s

0

Ik vond het vooral spijtig dat ik een hoop mensen niet ontmoet heb, volgende keer probeer ik wat meer rond te gaan …

0

Ook ik vond het zeer tof, veel nieuwe gezichten gezien, enkele bekende… was een toffe samenkomst !

0

Zag er goed uit Rollie!!!

De foto’s bekijken doe ik niet te lang…te pijnlijk! 🙂

0

Was inderdaad tof om weer enkele gezichten te leren kennen 🙂
              Zou inderdaad regelmatiger mogen gebeuren.
              Alvast bedankt om dit in elkaar te steken Rollie.

0

@WES-RS: er is over meerdere forummers geroddeld, uiteraard alleen op een positieve manier !! zo heb ik, terecht trouwens, zeer lovende dingen gehoord over eindeloze inzet voor PFB. petje af voor David en cabrio Wim

@boxsterwalter: ik heb de uitzending van Car SOS gevonden. Tnx !!

@bccars
                : je bent een begerenswaardig man met zo’n autofiele partner! betekent dit dat jij met haar vriendinnen dan ook uit de losse pols keuvelt over sjakossen, pumps, cache-cœurs en zomerse kantoentjes ?

en ik heb in de wandelgangen gehoord dat er een volgende editie zit aan te komen in de omgeving van Mol inclusief een ritje achteraf
                of nog een volgend ideetje om een C&C te doen bij een OPC. en als het goed is doen ze hun deuren open en bieden ze hun klantenpotentieel een kopje koffie aan ?

0

Op 500 m van m’n deur en moeten werken helaas vandaag, jammer, hopelijk volgende keer ook zo dichtbij

0

Bedankt iedereen voor jullie aanwezigheid op deze eerste Limburgs getinte C&C. Doel was forumleden samen te brengen, elkaar te leren kennen,elkaars wagens te bewonderen.Ondanks het onzekere voormiddagweer toch een mooie opkomst .Na een tijdje socializen
                    op de ruime parking waar veel aandacht was voor een gele (E)end in de bijt, dreven de eerste regenbuien iedereen naar het overdekt terras of naar binnen,waar aan koffie begonnen werd .Leuk om bij ieder zijn invulling van zijn Porsche passie te horen!
                    De organisatie in de zaak liet wat te wensen over(men was nochtans duidelijk gebriefd over het aantal verwachte deelnemers)
                    maar al bij al heb ik een mooie voormiddag gehad met enkel maar aangename mensen!Voor herhaling vatbaar!
                    Bccars:volgende keer plakken we er een ritje aan vast!

foto2.jpg

foto4.jpg

0

OK,OK, floere en die van “ONS”.

0

Yep chapeau Rollie, goed initiatief ! Mag van mij elke twee maanden gebeuren 🙂 (hint, hint)

0

tof , tof initiatief van Rollie.
                          een gezicht /persoon achter een forumnaam leren kennen is plezant en verrassend.
                          Zeker voor herhaling vatbaar !
                          En ook de mensen achter Poca (Porsche club Antwerpen) leren kennen en horen vertellen wat zij allemaal doen.
                          Er blijken hier zelfs veel Limburgers bij aangesloten te zijn. Ga hier niet mee wachten en mij ook aansluiten.

0

Fout, het is niet “floere en co”, maar Floere en “die van ons”

0

Hey iedereen,
                              het was inderdaad gezellig! Voor ons was het onze eerste C&C en het smaakt naar meer!
                              Toffe mensen leren kennen, eindelijk een gezicht bij een forum naam.
                              Grts Floere &co.

0

:thumbsup: Rollie

En volgende keer gaan we ook rijden he ?! 😉

0

Voor de 1ste maal de doorleefde voice-over radiostem van Mcklusky, overgoten met een portie cafeïne, live gehoord, . Een heel goede binnenkomer Rollie !
                                  Bij enkelen was het een aangenaam weerzien, voor anderen een fijne eerste kennismaking en helaas ook nog een aantal aanwezigen waarmee we geen babbeltje konden slaan en die we dus nog niet kunnen linken aan hun activiteit of naam op PFB.

Mss al goed dat het FF begon te regenen of we waren niet van de parking af geraakt 🙂 Tnx alle aanwezigen voor het aangenaam gezelschap. Dit heeft goed gesmaakt en de afdronk vraagt naar meer.

Al werd het voor sommigen hoogtijd om het slaaptekort na de bruiloft van PVK in te halen …

cNc_Paal26.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.