Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Daar er in de Limburgse regio weinig of geen Porsche aktiviteiten ontplooid worden via het forum ,in tegenstelling tot andere regio’s, wil ik bij deze eens een aanzet geven tot een regionale cars & coffee voor forummers. Bedoeling is elkaar eens te ontmoeten In een leuk kader,elkaars wagen te zien en bewonderen en een gezellige babbel zodat we elkaar wat beter leren kennen en van daaruit misschien kunnen komen tot het organiseren van een ritje in de streek of wat verderop in de Ardennen of Oostkantons waar we uiteindelijk maar een 1/2 uurtje van verwijderd zijn.Het laatste is facultatief natuurlijk.
      Ik heb eens rondgeneusd voor een min of meer centrale plaats met terras van waarop we onze wagens kunnen
      zien en ben zo uitgekomen in Paal- Beringen, vlakbij de afrit van de autosnelweg, nl brasserie Paal 26.
      Voorstel is om dit eens te lanceren op een zondagvoormiddag( zaak is open vanaf 10.00 u) bvb 14 of 21 juni
      ( goed weer maakt het natuurlijk altijd aangenamer)
      Ik wil hiermee een oproep doen voor iedereen,jong en oud, en dit geldt zeker voor de wagens!!!, en die het forum een warm hart toedraagt.
      De plaats en datum zijn gekozen om een concrete aanzet te geven. Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom .
      Graag jullie reacties!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
      • Rollie,

Gefeliciteerd met een succesvolle eerste C&C.
        Ondanks de regen toch nog een leuke opkomst met een mooi gamma Porsches.
        Leuk weer enkele bekenden tegen te komen, en kennis te maken met nieuwe liefhebbers.
        Bedankt voor deze aangename zondagochtend!

Tot de volgende C&C.

Spijtig maar zou pas rond 14 uur daar kunnen zijn. Professionele verplichtingen in de voormiddag 🙁

inderdaad ferm. Op groot formaat te krijgen? 😉

Knap wer deepee, 🙂

Wow, zeer mooie affiche Deepee!
                Voor de goede orde nog eens het adres meegeven:Grand Café Paal 26, Paalsesteenweg 240 3583 Beringen-Paal.(vlakbij afrit 26 E313) Tijdstip: vanaf 10.15.
                See you tomorrow!

die van ons en ik zullen een zwarte lanyard dragen met witte porsche letters, en een zwart-wit afdruk van deepee zijn affiche …

en tourritjes in de ardennen en oostkantons zijn standaard uitrusting dus …

Haha, knap die affiche !

CnC21jun15Paal.jpg

Zo’n lanyard had ik graag bemachtigd, dus…
                        Zou er dan na samenkomst nog een ritje uitgestippeld worden.
                        Als we dan toch herkenbaar zijn, kunnen geïnteresseerden misschien een ritje doen om een lokaal evenement kracht bij te zetten. In Geldrop NL de bierfeesten en gratis bezichtiging van het kasteel, is misschien niet gepast.
                        In Lommel zijn er in het centrum verscheidene attracties zondag.

Jammer, we gaan al naar een evenement in het Limburgse, zal voor n andere keer zijn.

Veel plezier gewenst en achteraf graag foto’s 🙂 !

Hoe laat in Beringen?
                            Kan best zijn dat ik kom

Wij gaan ook ons best doen om langs te komen .

[quote=”PDS” post=207391]Ik wilde aanvankelijk ook eens afkomen, maar mijn vrouw heeft die dag wedstrijd met haar paarden in noorden van Nederland ….[/quote]

Allez, nu is er een evenement waar ik naartoe ga, en nu komde gij weer ni. Gij zijt toch op een half uurke over ent weer met uw GT3 teletijdmachine ? 😉
                                En voor degenen die goesting hebben, kunnen we aansluitend nog eens de uitlaten gaan kuisen in wallonie / oostkantons !

Verdorie, zegt mijn vrouw me net dat wij dan nog niet terug zijn van vakantie… ‘t zit ook weer niet mee hé 🙁

Had er graag een keer bij willen zijn.
                                    Zijn dan op vakantie dus helaas.
                                    Was bij mij om de hoek.
                                    Veel plezier.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.