Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

• Maker
    Discussie
  • Gezien het in de regio Limburg-Antwerpen de laatste tijd nogal stilletjes was qua activiteiten wil ik nog eens het vuur aan de lont steken:

Cars &Coffee : zondag 8 oktober van 11.00 tot 13.00 (of langer)
    Brasserie The Wheels
    (Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder)
    Ingang Circuit Zolder,en direkt rechts
    er is ruime parking beschikbaar aan de brasserie en rondom is er een terrras
    Brasserie The Wheels straalt het verleden van het circuit uit middels prachtige foto’s aan plafond en de muren.Petrolheads gaan er zich direkt thuis voelen
    Daar de sympathieke uitbaatsters enige moeite gaan doen voor wat versnaperingen bij de koffie,
    graag een seintje wie aanwezig zal zijn zodat ik een bij benadering aantal deelnemers kan doorgeven.
    Iedereen welkom(liefst met een Porsche natuurlijk)

wheels2.JPG

wheels1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
    • De cabrio blijkt toch waterdicht te zijn :applaus:
      zwaar weer?? ik heb de druppels allemaal kunnen ontwijken… :happydance:
      voor herhaling vatbaar…

Zelfde verhaal hier… net thuis, hetzelfde zwaar weer gehad en hetzelfde type bestuurders tegen gekomen… probeer maar eens ‘veilig’ te rijden met al die ‘kloefkappers’ die, juist om je op te jagen of omdat ze niet beter weten, kort in je gat komen hangen… om dan nog maar te zwijgen van de tweedebandplakkers die denken dat de snelweg van hen is aan 90 of 100km/u….

Beestje veilig thuis zonder electronische hulpmiddeltjes, nu nog eens afwassen en dan binnen om te drogen en pyjama weer aan om te slapen tot de volgende rit….

Aan iedereen een dikke merci voor de leuke babbels, de straffe verhalen en de leuke anekdotes…
        Tot de volgende keer!

:drink:

Toffe middag

IMG_1876.JPG

IMG_1878.JPG

IMG_1880.JPG

IMG_1881.JPG

Merci Wim
            Ja sommige chauffeurs die ik bezig zag vrees ik van dat die dat niet zullen blijven doen.
            Bvb een auto die bij mij echt vlak achter blijft hangen. Terwijl er toch plaats genoeg is op zondag om een veilige afstand te houden.

Wim

:up: kijk………..tenminste toch een chauffeur die met dit weer naar buiten gaat met zijn liefde en het heelhuids terug brengt ondanks slechte weer en veel pk’s. :up: :up:

Terug thuis.
                Was alweer een toffe bende 😀
                Weet nu ook dat de Ferrari op 1 druppel na toch waterdicht is.
                Zwaar weer gehad op terugweg.

Sensa,we denken aan jullie :music:
                  Het weer in Limburg: bewolkt maar droog, met kans op een buitje…dus :driver:

vergeet de fotos niet!

Ik mis jullie!

[quote=”BW” post=257560]kom wel eens een kijkje nemen, maar ben geen drinker, dus er moet geen rekening met mij gehouden worden[/quote]

BW , je hoeft je niet te schamen omdat je geen drinker bent 😀
                      De meesten onder ons drinken ook gewoon een koffie of cappuccino.
                      De jongere “snaken” met “roze “Porsche drinken steeds warme choco , zoals de scouts 8) 8) 8)

Doe ik.
                        Anne komt ook mee.

[quote=”Ghost” post=257513]Alst droog is kom ik af met de Ferrari.
                          Alst regent weet ik ni of ik kom.
                          Moet dan kiezen tussen een Fiat of een Isuzu :|[/quote]

Kom dan gewoon met de Isuzu ! Het draait er toch om een klappeke te doen …

Gewoon afkomen Jorge ! Desnoods met de daily !

Ik kom morgen misschien ook eens langs, zal een beetje afhangen van het weer want het is 120km :driver: (enkele rit) voor mij en hij is juist gewassen :think:

kom wel eens een kijkje nemen, maar ben geen drinker, dus er moet geen rekening met mij gehouden worden

Als alles blijft zoals het is naar planning toe, kom ik ook tot in Zolder. Tot zondag!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.