Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Gezien het in de regio Limburg-Antwerpen de laatste tijd nogal stilletjes was qua activiteiten wil ik nog eens het vuur aan de lont steken:

Cars &Coffee : zondag 8 oktober van 11.00 tot 13.00 (of langer)
      Brasserie The Wheels
      (Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder)
      Ingang Circuit Zolder,en direkt rechts
      er is ruime parking beschikbaar aan de brasserie en rondom is er een terrras
      Brasserie The Wheels straalt het verleden van het circuit uit middels prachtige foto’s aan plafond en de muren.Petrolheads gaan er zich direkt thuis voelen
      Daar de sympathieke uitbaatsters enige moeite gaan doen voor wat versnaperingen bij de koffie,
      graag een seintje wie aanwezig zal zijn zodat ik een bij benadering aantal deelnemers kan doorgeven.
      Iedereen welkom(liefst met een Porsche natuurlijk)

wheels2.JPG

wheels1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 80)
      • Als het me lukt kom ik ook eens zien . Met de hulk :mrgreen:

Sensa “Ik wil eigenlijk ook wel een foto van die bazin ” :up:

Da hoop ik niet.
          Ma denk niet dat ie 100 % waterdicht is.
          Oude verharde rubbers aan targa dak.

Valt hij stil als hij nat wordt? 😈

Alst droog is kom ik af met de Ferrari.
              Alst regent weet ik ni of ik kom.
              Moet dan kiezen tussen een Fiat of een Isuzu 😐

[hide]Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er mogelijk ook een Ferrari oldie gaat opduiken. Hoe cool is da ![/hide]

Ik beloof niets ,maar de 356 staat klaar.

Een collega komt met een 911S uit 1968 dus…. :music:

jot

Zijn er oldtimers bij?…….en dan bedoel ik niet de chauffeurs :coolness:

Floere en co gaan er ook voor. Floere . :driver: :driver:

[quote=”Xaverius” post=257390]Ik tracht te komen (onder voorbehoud)[/quote]

Zou fijn zijn Xaverius ! Breng uwe zoon of pa mee. En de rest van de PKL bende 🙂
                            Denk niet dat er al een Carrera GTS toegezegd heeft. Dus een 1 dag oude GTS zou wel een eyecatcher zijn.
                            Ben benieuwd naar die mottige zwarte velgen 😉

tot nu toe een 12-tal toezeggingen,op naar de 20 hé!
                              Het weer zal zondag wel meevallen,dus diegenen die niet naar Knokke gaan, met de TACB in Zeeland rondtouren en die niets anders in hun agenda genoteerd hebben:start zondagmorgen jullie P en zet de GPS richting circuit Zolder zodat we met ne goeie koffie of iets anders
                              weer wat kunnen zeveren over onze wagens of over andere dingen des levens :drink:

Ik tracht te komen (onder voorbehoud)

Ik moet ook goed weer hebben…..krijg mijn dak niet meer toe :driver: :happydance:

Top!!! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 80)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.