Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Gezien het in de regio Limburg-Antwerpen de laatste tijd nogal stilletjes was qua activiteiten wil ik nog eens het vuur aan de lont steken:

Cars &Coffee : zondag 8 oktober van 11.00 tot 13.00 (of langer)
      Brasserie The Wheels
      (Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder)
      Ingang Circuit Zolder,en direkt rechts
      er is ruime parking beschikbaar aan de brasserie en rondom is er een terrras
      Brasserie The Wheels straalt het verleden van het circuit uit middels prachtige foto’s aan plafond en de muren.Petrolheads gaan er zich direkt thuis voelen
      Daar de sympathieke uitbaatsters enige moeite gaan doen voor wat versnaperingen bij de koffie,
      graag een seintje wie aanwezig zal zijn zodat ik een bij benadering aantal deelnemers kan doorgeven.
      Iedereen welkom(liefst met een Porsche natuurlijk)

wheels2.JPG

wheels1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
      • Hey Rollie als het weer beetje meewerkt kom ik ook graag
        kom dan met Sylvia dus 2 Porsche’s !!
        :drink:

Vrijdag is ok,

Tegen wanneer moet je het weten?

+ 1. :popcorn:

Wordt het niet stilletjesaan tijd dat ge er ook ene koopt!! 😀

De broer van Rollie ( zuff-718) komt ook met een “niet- Porsche ” 😀

Ga ik proberen te regelen :popcorn:

[quote=”Rollie” post=256888]YS: je komt 2 uurtjes vroeger,doet 5 rondjes a pied circuit Zolder=20 km= 1/2 marathon, douche en dan koffie met koffiekoeken en dan in Gent :first:[/quote]

20 km is voor tussendoor tijdens de week… Komende 2 zondagen is het 36 km :ass:

Maar ik kan het natuurlijk ook op zaterdag plannen om te lopen. Het werk blijft dan wel liggen.

Schoon mannen zijde gelle… schoon mannen … en dat is figuurlijk bedoeld he :what:

Had ge dit 14 dagen eerder gedaan, had ik er bij kunnen zijn.

Had ge dit 14 dagen later gedaan, had ik er bij kunnen zijn.

Nu ga ik dus wachten op foto’ssss . Ik wil eigenlijk ook wel een foto van die bazin :mrgreen:

Zet den Bompa & de Bomma maar op het lijstje .

Jammer dat we er niet bij kunnen zijn 🙁

Zitten dan het ganse weekend aan de kust. :bounce:
                            Jaarlijkse afspraak top weekend Zoute Grand Prix.

YS: je komt 2 uurtjes vroeger,doet 5 rondjes a pied circuit Zolder=20 km= 1/2 marathon, douche en dan koffie met koffiekoeken en dan in Gent :first:

[quote=”Rollie” post=256884]Top Herman,Deepee,Bccars, we zijn al met 4 :drink: :driver:
                                Nog minstens 16…. :music:[/quote]als het vrouwke tegen dan terug in de auto kan (knieoperatie) dan zijn wij er ook weer bij… :driver:

Normaal train ik zondag’s voor de marathon. Die van Gent op 28/10…

Top Herman,Deepee,Bccars, we zijn al met 4 :drink: :driver:
                                    Nog minstens 16…. :music:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.