Home › Forum › Porsche Uitstappen › cars & coffee
- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door MDMIKE.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
En volgens een mail zou het op 28 juni a.s. in Knokke te doen zijn. Maar een minder aangeklede versie. Ik denk dat dit veel meer mensen zal aanspreken dan het toch iets exclusievere kader zoals in Antwerpen. Besprekingen voor een goede locatie waren nog aan de gang. Als het weer meevalt ineens weekend aan zee van maken 🙂
[i]Knokke zal namelijk een vrij traditionele C&C meeting worden (denk aan een paar uurtjes bij elkaar komen, elkaars auto’s bewonderen en misschien
wat roadexperience), in tegenstelling tot de aangeklede meeting in Antwerpen.[/i]Dat was idd het verschil in BIV maar moest je weten hoeveel korting ik gekregen heb, daar kon ik 10X het verschil van betalen dus daar kon ik best mee leven, al deed die eerste rekening naar de autobelasting wel een beetje pijn 😆
grtz Geert 😉
[quote=”terrum”:2pdl4982][quote=”so0ly”:2pdl4982]Heb hem zonet een mailtje gestuurd voor de foto’s te hebben in een grotere resolutie, eens kijken wat hij antwoord. Hij heeft idd wel talent 🙂 o [/quote]
Thx, de mercedes heb ik gekocht en geleverd gekregen 18 februari 2009, behoorlijk nieuw dus nog maar toch al stevig aan gesleuteld 😛
is een 220 cdi met 170 pk, kon ook de voordelige 163pk nemen maar 170 klonk gewoonweg beter 😛grtz Geert 😉 [/quote]
1250 EURO verschil aan BIV 😉
Destijds hebben ze dat bij mercedes met mij ook gelapt. Had de eerste CLK w209 ingeschreven in België (weekend voorgesteld en ‘s maandags reed ik er mee). Was de CLK240 met 163PK maar de eerste die in België waren toegekomen waren de 170PK versie (van Duitsland). Mercedes heeft toen wel het verschil van BIV terugbetaald 😆hehe, je kent er wat van … 🙂 Heb nog even bij u gestaan toen je pas gearriveerd was en je uitleg aan het doen waart van uw TT
[quote=”so0ly”:3pl6o97l]Heb hem zonet een mailtje gestuurd voor de foto’s te hebben in een grotere resolutie, eens kijken wat hij antwoord. Hij heeft idd wel talent 🙂 o [/quote]
Thx, de mercedes heb ik gekocht en geleverd gekregen 18 februari 2009, behoorlijk nieuw dus nog maar toch al stevig aan gesleuteld 😛
is een 220 cdi met 170 pk, kon ook de voordelige 163pk nemen maar 170 klonk gewoonweg beter 😛grtz Geert 😉
Heb hem zonet een mailtje gestuurd voor de foto’s te hebben in een grotere resolutie, eens kijken wat hij antwoord. Hij heeft idd wel talent 🙂 o
Diene jonge fotograaf weet best wel wat aan te vangen met zijn fototoestel
dit is een kleine shoot van mijnen daily
http://nl.netlog.com/go/out/url=http%3A … 9332766%2F
als ge ook zoiets wil van je wagen moet ge hem maar een mailtje sturen, hij zal er best op ingaan 😉
mjah, die jonge gastjes met die aston martins vond ik ook wat raar … maar die gele was wel ferm 😮
Ook in de namiddag tot daar geweest als bezoeker. Had de P maar in de garage gelaten en mijn vrouw mocht met haar voiture rijden. Eerst wat problemen aan de inkom, 10 EURO per persoon vond ik OK (geen probleem mee) maar voor ne kleine van 3 en 6 jaar ook 10 EURO per kind vragen vond ik er wel over. Maar tja was Nederlandse organisatie dus ergens wel te begrijpen 🙄 😈
Mijn mening en gedacht is het tegen gevallen. Ik dacht oef eens geen tuningmeeting waar geen johnny’s willen opvallen maar het was 10X zo erg. Vooral die jonge gastjes met hun aston martins 🙄 Die wisten gewoon met hun eigen gene’n blijf 😆 Of dieje matzwarte SL AMG, reed daar bijna een paar mensen los overhoop, binnen in de hangar ❓ Ook de panamera waar ik eigenlijk voor naar Antwerpen was gereden niet gezien??? Toffe publiciteitsstunt maar helaas 😥
Dan vind ik een “meet & greet” zoals bijvoorbeeld destijds Daggie eens tegen Sint niklaas gedaan had veel toffer. Meer relaxte sfeer en veel minder strekevolk. Want dat was daar wel enorm 😥 Ik was blij dat ik niet met mijn P was geweest 😉
Ben ook geweest, was echt wel de moeite en zeker voor herhaling vatbaar. Stonde schitterende wagens en gewoon heel de sfeer en ligging enzo was zalig .. alleen spijtig van de slechte wegen er rond 🙂
@terrum heb je wagen ook zien staan, echt wel een prachtige wagen 😮 Heb er ook wel ergens een aantal foto’s van.De foto’s die je doorgaf zijn idd wel ferm, … men auto staat er ook 2x op 😮 eens vragen voor een grotere versie …
Hier wat pics van een jonge veel belovende fotograaf
http://nl.netlog.com/go/out/url=http%3A … 6166270%2Fenjoy, Geert 😉
Voor ons is het vandaag niet gelukt .
Een beetje laat opgestaan en toen was het hier behoorlijk aan het regenen dat de zin om weg te gaan mee weggespoeld werd .
Wel ben ik benieuwd naar wat fotootjes .Ben der vandaag geweest en heb er toch een aantal fraaie dingen gezien, Proficiat aan de organisatie al heb ik wel als opmerking dat ik niets gezien heb van de Panamera die op de affiche stond, heb een aantal bekende fotografen gezien dus hopelijk kan ik straks een paar linken posten van het aanwezige moois
Grtz Geert 😉
Hier wil ik best even een kijkje komen nemen, das vlak om de hoen 8)
lol, had me op de geustlist laten zetten de (Porsche 911 SC) omdat ik zag dat ze nog classics zochten … maar als ik dit lijstje nu bekijk durf ik er bena nimeer mee te komen 😮
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.