cayenne verlagen?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne cayenne verlagen?

• Maker
    Discussie
  • ik heb een porsche cayenne van 2011
    hij geeft luchtvering maar zonder niveauregeling
    graag had ik hem een paar centimeter laten zakken maar ik weet niet hoe
    weten jullie iets?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • welk model heb je van de cayenne? Wat kon/had de range rover meer dan cayenne dan?

ik ga zeker niet overdrijven.
        daarvoor reed ik met een range rover sport dat is een echte suv
        maar nu ik met die porsche cayenne rijd , lijkt hij op een suv , maar het blijft een sportieve auto met suv allures

[quote=”porschky” post=101349]ik denk dat hij je mening maar ‘tot op zekere hoogte’ zal delen… :mrgreen: :D[/quote]

😀 :applaus:

ik denk dat hij je mening maar ‘tot op zekere hoogte’ zal delen… :mrgreen: 😀

bij mijn model zit er wel pasm op, kan dus wel geregeld worden, maar vind het toch nog steeds het mooiste op de “normale” stand. Al is het gemakkelijk dat bij een zekere snelheid de vering wat omlaag gaat om minder luchtweerstand te hebben. Ook in sport mode komt de vering wat omlaag. Daarna kan je ze nog manueel twee standen omlaag zetten, maar past niet echt bij dit model vind ik. Elk zijn mening natuurlijk. 😉

je gaat toch niet overdrijven é, het blijft een suv 😳

Anoniem

http://www.t-s.be/

hij kan U zeker verder helpen, doe maar de groeten van Christophe.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.