Cayman 2.7 -2013

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman 2.7 -2013

• Maker
    Discussie
  • Hierbij stel ik mij en vooral mijn wagen even voor.

Het betreft een Cayman 2.7 van eind 2013. (Model 2014)
    Met ondermeer:
    – 20″ Carrera S Velgen
    – Airco
    – Bose sound + PCM
    – Bi-Xenon
    – Cruisecontrol
    – Licht + regensensor
    – PDC voor en achter
    – PDLS
    – Verwarmde zetels
    – Leder

Zelf kom ik uit Roeselare, vorige wagens waren onder meer Mercedes SLK 2x, Lotus Elise 2x, …

Attachments:
    • 01c05dc76b8adbfdf1dfa75e2ebc1614da62beb70d.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Hier mijn verslag na een tijdje eigenaar te zijn.
      http://www.ds-photography.be/2016/04/porsche-cayman/

Geacht heerschap, het is de bedoeling dat u met kleren aan de auto bestuurt. Dat geeft vast minder brandwonden… :engeltje:

En ik zal nooit snappen dat veel mensen een zwarte binnenbekleding willen. Hot hot hot in de zomer, sommige mensen leggen een handdoek op hun zetel … of zou dat een excuus voor iets anders zijn :mrgreen: :happydance:

We zullen het eens in de ring groep gooien!

Dat is een klassiek Ferrari combinatie, rood met beige. Nooit gesnapt en ik zal het ook nooit snappen. Heel wat mannen zijn natuurlijk kleurenblind… :sarcastisch

Volgens wikipedia 1 op 12. Kan kloppen. Vrouwen 1 op 250!

Ik vind rood met beig interieur anders wel zeer geslaagd!

[quote=”Yellow Submarine” post=227953]
                Dat hangt zeer sterk samen met de buitenkleur. Een gele of rode met bruin of beige interieur is niet okee, een witte met chocoladebruin interieur is wel heel mooi. Dat is zelfs geen kwestie van smaak. Dat staat zo in de wet. Anders riskeer je inbeslagname van de fashion police…
                [/quote]

Kijk, daar moet ik je helemaal gelijk in geven! Ik zie ook graag zo’n fel kleurtje op de buitenkant, enige nadeel is dat je binnen er dan wat moet op afstemmen :coolness:

Ik ben trouwens helemaal weg van een felrood interieur!

Welkom ! :driver:

Welkom !

‘t schijnt dat dat goed is, zo’n Cayman 😉

Blij dat u meewerkt aan de positieve uitstraling van West-Vlaanderen :coolness:

[quote=”crossbytje” post=227935]Prachtige Cayman!
                      Heeft iemand al gezegd dat we meer foto’s willen zien? Zeker ook van het interieur! Heb zelf ook bruin/beige en vind dat vele malen mooier dan zwart. (Maar elk zijn smaak daarin natuurlijk :-))
                      [/quote]

Dat hangt zeer sterk samen met de buitenkleur. Een gele of rode met bruin of beige interieur is niet okee, een witte met chocoladebruin interieur is wel heel mooi. Dat is zelfs geen kwestie van smaak. Dat staat zo in de wet. Anders riskeer je inbeslagname van de fashion police…

20141116_14.jpg

P7199598-2.jpg

welkom en knappe cayman

Prachtige Cayman!
                          Heeft iemand al gezegd dat we meer foto’s willen zien? Zeker ook van het interieur! Heb zelf ook bruin/beige en vind dat vele malen mooier dan zwart. (Maar elk zijn smaak daarin natuurlijk :-))

Veel plezier met de bolide, maar dat zal niet moeilijk zijn!

Proficiat met deze knappe wagen!

Veel plezier ermee!

welkom, hier zal je veel plezier aan beleven!!!

Top om hier nog een streekgenoot te kunnen verwelkomen. Ikzelf ben van Koksijde.

Welkom, collega Cayman-2.7-2013-rijder! PDK of manueel?

20141116_15.jpg

Alvast wat suggestieve Italia-foto’s van mijnentwege, met dank aan bovenstaande topgozer:

P7209634-2.jpg

P7199585.jpg

Hartelijk Welkom…en heu.. Knap ding :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.